Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blackstar Ht 20 Combo ?


Thebjorknes

Anbefalte innlegg

Vurderer sterk å kjøpe en Blackstar Ht 20 Combo prøvde den i dn lokale skjappa. Føltes fantastisk ut. Har noen noe erfaringer med Blackstar er det til å anbefale ? like å spille proggresivt metall, Death Metal og blues. Har løst å prøve rørforsterker så vil oppgradere fra min Line 6 spider IV :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gnoma noen timer på en Blackstar HT-5R og likte veldig godt hva jeg hørte. De er kapable til ganske mye tror jeg. Jævlig fet vreng i den. Jeg spilte hovedsakelig litt hardrock/ fusion, litt blues greier og metal. Synes de duger veldig godt til det hvertfall. Tror du skulle blitt fornøyd med en sånn en. Har litt lyst på en HT-5R selv. De er også ganske rimelige amper så vidt jeg vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gnoma noen timer på en Blackstar HT-5R og likte veldig godt hva jeg hørte. De er kapable til ganske mye tror jeg. Jævlig fet vreng i den. Jeg spilte hovedsakelig litt hardrock/ fusion, litt blues greier og metal. Synes de duger veldig godt til det hvertfall. Tror du skulle blitt fornøyd med en sånn en. Har litt lyst på en HT-5R selv. De er også ganske rimelige amper så vidt jeg vet?

Takk for svar. Blir nok Ht 20 combo :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleanlyden i HT-20 er ihvertfall mer dynamisk og spenstig enn i HT-5 og HT-1.

Jeg likte cleanlyden i HT-20 da jeg prøvde den, men det begynner å bli lenge siden. Mulig preferansene mine er annerledes nå.

Den på 20w har naturlig nok mer headroom enn de på 5 og 1, men jeg syntes cleanlyden var slapp og daff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Må bare hive meg på, og bekrefte at Peavey Classic 30 er en knallfin liten amp, Går utapå det meste i sin klasse. I tillegg er den lett og fin. Enig i at krom panel er litt kjipt, men du sitter jo ikke å glaner på den, og lærer deg kjapt hvordan du vil ha oppsettet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.