Web Analytics
Jump to content

Bandet mitt har sluppet musikkvideo!

Metalbrain
 Share

Recommended Posts

Duverden. Dette ble nesten for mye av det gode for en gammel herre. Men helt fantastisk. Jeg bøyer meg i støvet. Skulle ønske jeg hadde 10% av presisjonen.

Kan ikke si jeg helt fikk med meg hele teksten, så en undertekst hadde kanskje vært noe?

Jeg har vært litt skeptisk før, når trommisen stiller opp i boksesko, men "au naturelle" var nytt for meg. Vanvittig bra. Jeg koste meg rått fra ende til annet.

...Trommiser liker visst ikke klær på øving...

Jeg vet ikke, Jeg hører det er veldig bra spilt, men nå er dere en sjanger jeg aldri har hatt mye til overs for (eller kaller musikk for den saks del), så jeg kan ikke uttale meg om musikken egentlig. men jeg kan si du er en tightere bassist en meg, Affe.. Men litt kritikk: En Iceman så høyt ser bare dumt ut :P

Men igjen, Jævlig bra spilt, Imponerende.

Edited by Thunder Fingers

Takk, takk TF!

Haha, jaja. Den er helt sykt ubalansert og er egentlig helt jævlig å spille på stående :P Og jeg ser jo nå at "kul" posering burde kommet foran det å ha muligheten til å klare å mime å spille det jeg skulle, men det var ikke noe speil der når vi hoppet og løp rundt, og fikk litt noia fordi det var så mye go-pro og at det dermed ville sett dumt ut hvis jeg ikke klarte å trykke ned riktig strenger og bånd heller haha