Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket merke har best hals for folk med små hender?


sveini83

Hvilket merke har best hals for folk med små hender!  

49 stemmer

  1. 1. Hvilket merke har best hals for folk med små hender!



Anbefalte innlegg

tror nok musicman er stedet å gå. har hørt at de er mye bedrfe for folk med mindre hender. tror også at grunnen til at folk sier ibanez er pga. de tynne halsene, men er fortsatt skeptisk til de ganske breie halser å holde tak på osv....., tror ikke det blir stort bedre av å bruke bredere og tynnere halser. IMHO! må være kortere string-spacing for at det skal fungere. men ikke hør på meg, jeg er full =)

Endret av kamspro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok musicman er stedet å gå. har hørt at de er mye bedrfe for folk med mindre hender. tror også at grunnen til at folk sier ibanez er pga. de tynne halsene, men er fortsatt skeptisk til de ganske breie halser å holde tak på osv....., tror ikke det blir stort bedre av å bruke bredere og tynnere halser. IMHO! må være kortere string-spacing for at det skal fungere. men ikke hør på meg, jeg er full =)

Enig med deg, ville ikke anbefalt typiske Ibanezhalser i det hele tatt.

Et merke som Suhr hører vel forresten ikke hjemme i en slik poll.

De er jo en custom Shop og kan lage akurat den halsen man skulle ville ha (Inkl EBMM Axis halsen)

Finnes jo ingen typisk Suhr halsprofil de er kjent for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var plundrete. Hva er en Fender hals f.eks.? De har jo et godt utvalg av halsprofiler.

Min oppfatning er at dette med den perfekte halsen handler like mye om spillestil og preferanser. Jeg har helt normale hender, kanskje heller litt mindre enn store, og jeg liker halvfeite halser. Fender U-52 f.eks., eller slak V. Jo tynnere halsen er, jo mer må man klemme hånda sammen. Hviler man tommelen mot baksida av halsen, er det mindre anstrengende med en litt fyldig hals, enn en som er supertynn.

Hadde det vært slik at det fantes en fasit på dette, så hadde man jo kunnet behandle halsprofiler på samme måte som hanskestørrelser. Men slik er det jo ikke :D

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.