Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ultimate noob 2015


Rabies

Anbefalte innlegg

Heysann. Kim heter jeg, 25 år og nybegynner i ordets rette betydning.

Jeg plukket opp en gitar for første gang for 2 uker siden etter å ha sittet og hørt på avenged sevenfold og bestemt meg for at det der skal jeg ta å lære meg, så tips og triks for best mulig læringsprosess og progresjon er mer enn velkommen:)

Jeg har en Morgan LP 52 og en lånt marshall amp av noe slag å leke med og kommer nok til å holde meg til det en stund fremover.

Musikksjangre jeg interesserer meg for er hovedsaklig metal/metalcore men jeg er stort sett altetende sånn bortsett fra at jeg skyr country som pest og herpes.

Sånn ellers så er jeg over gjennomsnittet bil-/motorinteressert og er religiøs når det gjelder bmw, og jeg bruker ellers mye tid på trening og å prøve å bli en god tattooartist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Her har det skjedd ting ja. Jeg er tydeligvis flinkere til å øve enn til å sitte på forum.

Takker for velkomsten kara ;)

Grohl: Jeg holder til i Kristiansand, og gjør ikke stort av tattoveringer enda. Øver mye, men er ikke på det punktet at jeg kan begynne å tattovere skikkelig på folk enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.