Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min nyeste innspilling!


FoxyFix

Anbefalte innlegg

Fikk et hasteoppdrag fra ei jente på skolen! Hun skulle synge inn en sang for å sende demo til skolen hun skulle søke på, og det måtte være ferdig før vinterferien!

Jeg måtte spille inn alle instrumenter, så skulle hun synge!

Resultatet ble helt ok syns jeg, etter som jeg brukte en fritidsdag på det!

ReggyRockstar - Torn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du alle instrumentene selv? Fett... Trommene også? Og hun som synger var "helt-ok" til å synge. Ikke noe eksepsjonelt da. Synger rent gjør hun. Du skulle ha lagt harmonier på refrenget. Det hadde hørtes bedre ut :)

Men kompet er stødig og fint det. Flott innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synger faktisk skikkelig bra! Problemet der er at jeg har aldri fått vokalen til å høres bra ut når jeg mixer opptakene! Noen tips der?

Tenkte jeg skulle legge på litt koring og slikt på refrenget for morros skyld når jeg kommer tilbake på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du alle instrumentene selv? Fett... Trommene også?

Jepp.. Spiller alt selv.. Trommene også jah! trommer er mitt hovedinstrument! Men jeg ble ikke så fornøyd med trommene på denne sangen! De høres ikke helt bra ut! MÅ skaffe meg gryn og kjøpe meg nye skinn! 3 mnd siden sist gang! Bør bytte for hver mnd.. mnmn!

Takker for positiv respons forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, vel jeg har fløyte som hovedinstrument, så...

Synes da kompet er fint jeg...Produksjonen er riktignok ikke legendarisk, men...låter litt kasse:) Uenig i at dama synger dårlig. Har da helt grei pop-stemme. Enkelte ganger hører jeg riktig bra potensiale der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.