Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NDD (New Decal Day).


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Dyrere enn hos mange andre. Det tok litt tid også, men kvaliteten er langt bedre enn hos mange av de andre jeg har testet tidligere (ikke mange, men nok til å ha et greit sammenligningsgrunnlag), så jeg syns det er verdt det. Kostet 35 USD for tre identiske logoer. Fikk tilsendt 3-4 forslag på mail og han var rask til å gjøre justeringer der jeg ikke var fornøyd. Fonten er riktig, det samme er størrelse og farge.

Let opp medlemmet "JBennett" på TDPRI.com.

Foreløpig er det ikke festet med noe annet enn vann, dvs at jeg ikke har lagt noe klarlakk over den enda. Logoen er fra før av lakkert med nitro, men fyren opererer også med polylakkerte logoer, avhengig av hva slags lakk halsen den skal på er lakkert i.

Den virket innmari solid og var null stress å få på plass. Har opplevd tidligere at slike 'water slide decals' regelrett går i oppløsning før man i det hele tatt har fått den plassert på plass på headstocken. Denne tålte også fint litt røff behandling av tørkepapir for å få bort luftbobler.

Endret av Truckstop Chuckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.