Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

3 way toggle / selectorswitch ?


Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eller hvis du har en loddebolt, to 1.5 volts batterier, en lysdiode eller en passende lyspære og en meter ledning, så gjør det akkurat samme nytten i denne sammenhengen. :)

Et par krokodilleklemmer gjør jo jobben litt lettere, også.

Ja naturligvis ! Trur skallen har stoppa opp på meg her nå.... Prøvelampe, med egen strømforsyning ! Er jo ikke vanskeligere enn som så. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er mitt første skikkelig elektro-inngrep gjennomført :D

Har fjernet en original selectorswitch fra LRBaggs som leveres med preampen. Så har jeg bytta ut den ene P90'en i bridge med et matchet sett fra Peter Østlund / Eatsgrove Pickups, og montert 2 nye DPDT microswitcher i gull. Måtte jo matche resten av blinget :D

Med den nederste switchen velger jeg nå Piezoen i bakre pos, Piezo og mag i midt-pos, og mags i fremre pos. Samme med den øvre switchen som velger mellom mags.

Det nederste pot'et er til å blende Piezo / Mags, det midtre er ordinært tonepot, og fremre er volum for alt sammen, uansett hvilke valg man har gjort.

Har prøvespilt. Storfornøyd, og ingen problemer utover normal brum fra store singlecoils. Låter fett ved valg av begge P90's, og brunt og fint med bare neck. Om jeg velger både Piezo, og begge mags, blender 50/50, så låter det så fett og spesielt som bare en slik konfig kan låte.

Takk for innspill som hjalp skallen i gang :P

20121026_S0073093.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.