Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Voss FHS


Dead Theory

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...

Heihei! Gikk der 2011 - 2012 å hadde en helt fantastisk praktisk/teoretisk fastlærer i musikk, samt gitarlærer på siden. Var der i slutten av 2012 på gjenforening og da var d en helt anna gjeng enn den jeg var der med kan du si (trekkspill og fele nå).

Musikklæreren jeg hadde er nå på en annen skole mn d virket som om han nye hadde god kontroll på d han holdt på med.

Ble en rekke gode band og huskonserter i løpet av året mitt der og var en FANTASTISK opplevelse både musikalsk og sosialt sett.

Studioet har nylig fått nytt utstyr og er helt kurrant for innspilling!(er ikke stor fan av mac mn var ganske enkelt)

Personlig ville jeg reist tilbake i tid om jeg kunne for å gå der på nytt igjen og igjen mn d er desverre umulig.

Skal du gå på en god folkehøgskole med mye liv ville jeg gått for voss fhs, men du burde og vurdere Manger fhs(meget musikalsk skole med mange dyktige instruktører og lærere)

Fhs har forresten klassisk gitar som et valgfag der rektoren Lasse befinner seg, knallgrei type med mastergrad i klassisk gitar.

Mvh Endre, bare pm om d er noe du lurer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen, har også slekt som har gått der og kan anbefale VOSS FHS på det sterkeste,
Året mitt der ifjord var like lærerikt som det var underholdende, lærte utrolig mye teoretisk og praktisk av både utallige huskonserter, en turnè og valgfagene "band" og "klassisk gitar", samt timene med min musikklærer.
Men skal du først på FHS må du og ha et dobbeltrom med en helt fremmed, gjorde det og har en venn for livet i bergen med intreresser for Fete Fender-gitarer og funk musikk(var ekstremt heldig). og skal på COPENHELL med en annen fra idretts linja så man kan si man ble godt kjent med folk fra overalt og alle linjer fra skolen.
Må selvfølgelig være litt åpen for å møte og ta inn nye interesser fra alle slags forskjellige folk da(er en fordel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

går der nå 12-13, har hatt et kjempe år som dessverre snart er slutt. har fått veldig mye ut av både klassetimer og individuelle timer. Erlend Furuseth Jensen som er lærer på musikklinja er kjempekoselig og meget dyktig, han har saksofon som hovedinstrument, men spiller også gitar, bass og piano.

nå/imorgen skal vi ut på turné hvor vi besøker manger,fana og nordhordaland FHS og avslutter med en konsert på café stasjonen på voss.

som tidligere nevnt er Lasse Sandberg rektor og sjukt flink klassisk gitarist som har tilbyd klassisk gitar som valgfag.

studio er relativt bra, Bastian Veland som er miljøarbeider/stipendiat i år spilte inn plata si her i fjor. så vil mene at det duger til det meste du kommer på.

miljøet er det en selv som bestemmer; er du frampå og gir av deg selv blir det gjerne bra miljø, sitter du på rommet blir du ofte inkludert, men alt kommer jo ann på hvem som går der.

Endret av whiplash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.