Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hull i boks, musikding kit.


Gjest Libertiner

Anbefalte innlegg

Gjest Libertiner

Hei!

Jeg fikk Der Screamer i posten i dag med stor boks. Jeg ser at nesten alle har hullene på en vanlig plass på boksen (øverst). Men er det mulig å borre hullene nesten hvor du vil på boksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nyttig øvelse å legge boksen på et ark, tegne av omrisset, og så skisse inn jacks, dc-jack, pots, fotbryter, LED, batteri, og kretskort.

Ikke glem at de innvendige hjørnene i boksen ikke går helt ut til kanten - godset der skruene sitter bygger vel ca 7mm inn fra kanten om jeg husker rett.

Arket er 2D mens rommet i boksen er 3D, så du kan for eksempel feste kretskortet oppå/bakpå pot'ene o.l.

Når jeg borrer lager jeg først et merke med en spiss dor og hammer - En spiss spiker funker sikkert bra på aluminium. Da er det mindre sjangs for at borret vandrer. Ikke gi full pupp med hammeren! Ta det lugnt. Og bruk gjerne et fast anlegg på baksiden av godset der du merker. Aluminiumen er myk så den bøyer seg og også litt sprø. Jeg har laget flere bøyer, buler og sprekker på denne måten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.