Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ErikL [20.02.05]


ErikL

Anbefalte innlegg

Her er bilder av de fleste av mine ting:

c4175b2e.jpg

Epiphone Les Paul Heritage med Seymore Duncan '59 Model Humbuckers, Gotoh Mekanikk og Schaller Straplocks :lol:

bee8ec98.jpg

Fender American Standard Strat fra '94, kjøpt brukt, litt 'skjønnhetsflekker' på kroppen og ferdig innspilt hals som er utrolig digg å spille på

72e85112.jpg

Effektene mine, øverst er det en Korg AX1500G med mye fine effekter, selv om vrengen suger ganske bra. Så er det en Boss DS-1 Distortion, og en Boss V-Wah, som har både en bra Wah-lyd og Uni-V.

GitarUtstyr020.jpg

Ampen som jeg bruker hjemme, en Vox Pathfinder 15R. Den har veldig bra lyd, både vreng og clean. Man kan få alt fra bare såvidt litt vreng helt til veldig heavy vreng, med hjelp av boost-bryteren.

På band-øving har jeg en Fender Preformer 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Har samma gitaren som deg, men har gibson miccer i..

Ble strålende resultat! Kongegitar, man hører faktisk ikke forskjell

på den og en Gibson standard..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med deg der. Det er en del skraping i potmetre, løs switcher, strengeklirr og sånt dill her og, så sånn sett kan den ikke måles mot en Gibson. Jeg har en Traynor YCV40 på vei nå!

jasså? WR-utgaven eller den vanlige grå? og hvor har du kjøpt den og til hvilken pris?

Raw strat! Hva ga du forn?

5000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.