Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Hobbymoderering" i kjøp og salg.

Anbefalte innlegg

Ser igjen en økende tendens til at brukere irettesetter andre i salgstråder der det er mangler i tråden ifht. retningslinjer.

Hvis du kommer over en salgs-eller kjøpes-tråd som ikke er i henhold til retningslinjene (noe som egentlig er umulig da man nesten ikke kan unngå å se dem.... ;) ), setter vi pris på hjelp fra resten av brukerne, men vær vennlig og bruk rapport-funksjonen. Det gjør det lettere og mer oversiktilig for oss moderatorer, samt at det bidrar til å holde salgstrådene så ryddige som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Ser ikke ut som min anmodning har hjulpet nevneverdig, og det er fortsatt mange som leker moderator i salgstrådene. I tillegg er det veldig mange som kommenterer pris o.l. i trådene. Spørsmål/diskusjon om pris SKAL tas på pm med selger. Regner med dette bedrer seg nå. Hvis ikke vil det bli iverksatt tiltak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Er det noe jeg har lært, så bruk litt penger på korrekte plekterbrett, kina-varianter funker aldri. Original Fender, Warmoth og fra Crazyparts.de er gode.
    • Kjøpte dette plekterbrettet til en MJT-strat jeg har, men det var helt skivebom på hull-plassering.  Tenker kanskje på dette, da det er rimelig og jeg tror det skal stemme overens med hullene (må fram med målebåndet når jeg kommer hjem i kveld). Problemet er bare at det er fra eBay og Kina, slik at da har jeg vel ikke det plekterbrettet før etter jul.  Da er spørsmålet, finnes det noe kjappere alternativ enn det jeg har linket til fra eBay og som ikke koster skjorta? Er ute etter HSS, helst litt aget hvit eller mint.  EDIT:  Burde kanskje legge ved en beskrivelse av hvor feilen ligger. På bildet under ser dere et bilde av plekterbrettet. Ingen av hullene traff perfekt, de fleste lå litt feil (nok til å ikke få ned i en skrue), mens markeringene med rødt er der det er en ganske stor feil. Særlig ligger feilen i skruen over midtpickupen. Dette skulle vel tilsi at det plekterbrettet jeg har kjøpt tilsier 1962-plassering, mens jeg skulle hatt 1964-plassering? 
    • En kone skjermet etter alle kunstens regler
    • Nå er det vel ganske ofte slik at de fleste amper låter best (for gitaristen) off center. Det er jo derfor man som regel heller ikke plasserer mikk rett i senter på høyttalerkonen, og mange skjermer senter på konen med f.eks. tape.
    • Jeg laget en enkel jig for sliping av scarf joint på halsen /headstock.  Den kan enkelt justeres til hvilken grad jeg vil ha, her f eks, 10 grader.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.