Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker band-medlemmer i Trondheim


klingenbergen

Anbefalte innlegg

Hei,

19 år gammel gutt fra Oslo som studerer på NTNU søker folk til å starte band. Selv spiller jeg noe gitar og piano. Er positiv til å spille det meste. Helst indie-pop-rock, hvis noen er keene på det.

Trenger ikke å være så veldig seriøst, så lenge folk er med på å spille noen ganger i uka.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei.

Hvor lenge har du spilt gitar og piano? Spiller kun gitar selv. Har du noe sangstemme?

Driver å funderer på å prøve å starte band igjen. Spilte i band for en del år siden, men det ble med det. Har en kamerat som er meget dyktig på trommer, men vet ikke helt hvordan han stiller seg til det om jeg spør. Uansett så høres det interessant ut, men har ikke helt bestemt meg selv enda om jeg vil prøve å gi det en sjanse igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, raptopp

Jeg har blitt utesteng fra forumet som klingenbergen. Det er meg med med et annet navn.

Hva slags musikk hadde dere vært interessert i å spille?

Har spilt i 2 år ca. Ikke veldig god. men funker. Sangstemme? nææh, det vet jeg ikke.

Utestengt etter 4 innlegg?:P

Nå vet jeg ikke om han er interessert, men det må jeg undersøke. Spiller pop/rock/indie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.