Web Analytics
Jump to content

Mark knopfler's solo karriere Vs. Dire straits

Mark Knappnål
 Share

Recommended Posts

• 1 year later...

Gammal tråd, men jeg hørte nettopp på min absolutte favorittlåt ever. De som ikke syntes dette er fint, har varig svekkede sjelsevner, i mine øyne.

Åå..... det var da så lite. Gleden er på min side. Værsågod, nyt........ :)

Edited by Tommern
  • Like 5

Men jeg kan overhodet ikke fordra den derre svensktopdansbandshiten walk of life. Jeg får vondt langt inni ryggmargen når keyboardet starter signaturmelodien.

Walk of Life bærer vel i seg en viss sjangerlek, om ikke parodisk, så iallfall humoristisk. Litt som enkelte av Zappas låter, der han ironisk og meget underholdende bruker lettvint sukkerpop som element. F.eks. som denne godbiten (open your eyes, ladies):

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By PurplStrat
      Medlemmer søkes til band/songwriter-prosjekt.
      Jeg søker i hovedsak etter fundamentet, trommer og bass, men alle instrumenter er ønskelige.
      Prosjektet har ikke kommet lengre enn hva som sees her, men det alt må starte et sted?
      Søker ikke de som forventer å komme til dekket bord, men de som kan bidra med sin stil og synspunkter i et mylder av ideer og sjangre.
      Jeg er selv en gitarist på 25, spilt i 14, betegner meg som ok+ innenfor sjangerne rock/blues/contry. Inspirert av Mark Knopfler, David Gilmour, John Mayer, Eric Clapton, U2, Eagles, Springsteen, Genesis, Oasis, Coldplay, og da skjønner dere tegninga.
      Krav: Oppmøte og innsats, 3-4 års erfaring minimum, og du må aller helst være trivelig!
      kontakt: jsrestad@gmail.com
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.