Web Analytics
Jump to content

Mark knopfler's solo karriere Vs. Dire straits

Mark Knappnål
 Share

Recommended Posts

ja, det stemmer med at mark knopfler skrev sangene i dire straits, men han forandret seg også en del etter dire straits, jeg synes trykket fra DS mangler, og at derfor er dire straits bedre på mange vis, p.g.a trykket, musikken og alsidigheten ,

Jeg synes det blir litt feil å si trykk når man snakker om Dire Straits, snøvlesnakkesynging og høvelig bra gitarspill passer bedre :D.

Både Dire Straits og Knopfler solo er knall musikk hvis man vil ha behagelig lyd i ørene samt til tider ekstremt bra gitarspill. Liker, men selvfølgelig til sin tid. Man setter ikke på Brothers in Arms på nachspiel, liksom...

Både Dire Straits og Knopfler solo er knall musikk hvis man vil ha behagelig lyd i ørene samt til tider ekstremt bra gitarspill. Liker, men selvfølgelig til sin tid. Man setter ikke på Brothers in Arms på nachspiel, liksom...

Derimot så er Sultans of swing en klassiker når det skal justeres stereo ;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By PurplStrat
      Medlemmer søkes til band/songwriter-prosjekt.
      Jeg søker i hovedsak etter fundamentet, trommer og bass, men alle instrumenter er ønskelige.
      Prosjektet har ikke kommet lengre enn hva som sees her, men det alt må starte et sted?
      Søker ikke de som forventer å komme til dekket bord, men de som kan bidra med sin stil og synspunkter i et mylder av ideer og sjangre.
      Jeg er selv en gitarist på 25, spilt i 14, betegner meg som ok+ innenfor sjangerne rock/blues/contry. Inspirert av Mark Knopfler, David Gilmour, John Mayer, Eric Clapton, U2, Eagles, Springsteen, Genesis, Oasis, Coldplay, og da skjønner dere tegninga.
      Krav: Oppmøte og innsats, 3-4 års erfaring minimum, og du må aller helst være trivelig!
      kontakt: jsrestad@gmail.com
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.