Gå til innhold
Steve

(Bergen) Guitarist looking for others to play with

Anbefalte innlegg

Hi,

My name is Steve, I'm 41 years old, living and working in Bergen. Jeg er engelsk, men forstår og snakker ganske mye norsk.

I've been playing the guitar since I was 17.

I'm looking for people to play with, be it just for a jam, a covers band that wants to play gigs, or even a band that wants to write its own material.

My preferred musical style is rock/blues, but am genuinely happy to play all sorts of music.

As an example, I was playing in a covers band at work (finished now as half the band left the company) and we covered a broad mix of styles:

Kings of Leon - Sex on fire

Cake - I will survive

Maroon 5 - Harder to breathe

KT Tunstall - Black horse and the cherry tree

Kula Shaker (Deep Purple) - Hush

Jace Everett - Bad Things (theme from True Blood)

Adele - Rolling in the deep

Bruno Mars - Runaway Baby

Pistol Annies - Hell on heels

U2 - Where the streets have no name

Mustang Sally - (various artists)

Sixpence none the richer - Kiss me

Papa was a rolling stone - (various artists)

Prince - Let's go crazy

T-rex - 20th Century Boy

Black Crowes - Hard to handle

The James Gang - Funk 49

Van Halen - Ain't talkin' bout love

Shocking Blue - Venus

P!nk - Trouble

...and more.

Anyway, if you're interested in getting together, be it just to make some noise and have fun or to put a band together, let me know.

Mvh,

Steve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Troll
      Hvis jeg skulle brukt en tusenlapp på en reverb, hva burde jeg gått for? Tc Hall of Fame 2? Ser de går for rett over tusenlappen helt ny.
      Ligger et par EH Cathedral på finn. Er det noe stas? 
      Fordel om den har shimmer. Kunne tenkt meg Strymon Big Sky, men den blir for heftig siden jeg kun skal bruke det til litt testing og leking i loopen på Mooer Preamp Live. 
    • Av Rokamy
      Noen som kan hjelpe med en verdivurdering av denne gitaren som jeg kjøpte i begynnelsen av 80?
      Meget lite brukt og i meget godt stand.

• Av Jaden
      Vurderer å selge min Tom Anderson fordi den ikke lenger blir brukt.
      21000 kr
      Har ligget i kassen sin de siste 1-2 årene og bare brukt hjemme.
      Dette er en Short Drop Top Classic med 24.75" scale length, ikke 25.5" Følger med original kasse og vibbearm.
      Det er noen "riper" og vanlig bruksslitasje på gitaren.
      Spør eller PM for mer info og/eller flere bilder.

Legger ved bilder av gitar og av spesifikasjoner. Serienummer er 12-11-13N

• Av Jegsann!
      Yo! Jeg skal en 2-ukers tur til Bali fra fredagen (14 des.) og lurte på om det er noen som vet om noen gitarsjapper man kan gjøre et skikkelig kupp på prismessig? Er på utkikk etter min første 7-strengers og ser at mange av Ibanez sine er lagd i nettopp Indonesia. 
      Er det muligheter for å finne billige lokallagde Ibanezer priset for deres lokale marked eller er dette internasjonale priser isj?
      Er det ellers noe lokalt som kan gå av kassegitarer o.l? Svar mottas med takk!
    • Av Kike Pino Martinez
      Hei alle sammen!
      I am Kike, a Spaniard in his 30s living permanently in Bergen. I am a bass player/singer and would like to join a rock/punk/metal band in Bergen area or form one from scratch. I have been playing for about 20 years in various bands in Spain and UK, ranging from rock or HC-punk to thrash, death and black metal (always at amateur level). My preference at the moment is to play old school metal/punk, or some raw rock and roll in the vein of Motorhead (Rickenbacker till death! ). But I am also open to other options!
      I leave here my last band in Spain, 80s metal/punk, if someone wanna know the kind of stuff I was into.
      https://losputosarkada.bandcamp.com/
      Drop me a line if you are interested! Cheers!
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.