Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Black Sabbath!


Baron Ereksjon

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der ser dere' date=' piraten Slash & The Velvet Assholes skuffer fansen..

Men Soulfly derimot, de er dedikerte til fansen.[/quote']

De skuffet ikke på øya-festivalen i fjor ihvertfall. Kjipt for de som hadde gledet seg over å se dem i bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg mer til Sabbath delen' date=' Morph! Når Into the Void spilles, så skal nakken slenges til de så grader! m/[/quote']

skal nok få deg med inn i en liten soultribe dans i pitten sucka!!!! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg mer til Sabbath delen' date=' Morph! Når Into the Void spilles' date=' så skal nakken slenges til de så grader! m/[/quote'']

skal nok få deg med inn i en liten soultribe dans i pitten sucka!!!! :twisted:

hummff, liker ikke soulfly da :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg mer til Sabbath delen' date=' Morph! Når Into the Void spilles' date=' så skal nakken slenges til de så grader! m/[/quote'']

skal nok få deg med inn i en liten soultribe dans i pitten sucka!!!! :twisted:

hummff, liker ikke soulfly da :-/

særing :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg mer til Sabbath delen, Morph! Når Into the Void spilles, så skal nakken slenges til de så grader! m/

skal nok få deg med inn i en liten soultribe dans i pitten sucka!!!! :twisted:

hummff, liker ikke soulfly da :-/

særing :lol:

thats me :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding av bassisten i bandet jeg er med i før i dag, han er i Stockholm akkurat nå og Sabbath skal spille der i kveld eller noe. Dette sto det: "Satan i helevete mann!!!! Vet du hvem jeg nettopp tok i hånda, for satan??? Tony Iommy fra black sabbath, for faen. Bill Ward(trommisen) gikk ved siden av!!!" Dette var altså mitt i Stockholm by og de gikk helt alene da Martin møtte på de...Sinnsykt tøfft 8) må si at jeg er litt missunelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding av bassisten i bandet jeg er med i før i dag, han er i Stockholm akkurat nå og Sabbath skal spille der i kveld eller noe. Dette sto det: "Satan i helevete mann!!!! Vet du hvem jeg nettopp tok i hånda, for satan??? Tony Iommy fra black sabbath, for faen. Bill Ward(trommisen) gikk ved siden av!!!"  Dette var altså mitt i Stockholm by og de gikk helt alene da Martin møtte på de...Sinnsykt tøfft  8) må si at jeg er litt missunelig :P

Haha konge 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.