Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Black Sabbath!


Baron Ereksjon

Anbefalte innlegg

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bergen er outdoor så det er jo tøffere vell!
Fikk meg en billett, Inngang 10. skulle opp kl. 9 å gjør meg klar men vokna 10:20.. Ja, jeg var passe [sensurert].

Synd! Sånne ting er kjipt :(

Joda men inngang 10 funker vel det. Planen var egentlig bare å få oppleve sabbath live. Ozzy bynder jo å bli litt gammel etter hva han har gått igjenom. men for all del, reiser jo å for at sabbath er drit fett. håper de spiller planet caravan.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se originale Sabbath har vært en drøm for meg lenge. Holdt på drikke min egen urin og sparke i veggen når jeg fant ut at jeg hadde gått glipp av billettsalget og svartebørsen sannsynligvis har kjøpt opp hele Oslo :x Det eneste som virkelig er kjipt er at Ozzy er så og si levende død nå. De andre gutta er jo i god form, men man vet aldri med Ozzy. Da er det kjipt å kjøpe dyre billetter og reiser og det ene med det andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare de spiller Black Sabbath og Heaven and hell.. og the wizard og iron man.. og .. det meste! :D

Heaven & Hell er digg! Hadde ikke vært dødelig om Dio var med istedenfor Ozzy 8)

Jo! Da hadde jeg faktisk ikke brydd meg med å dra. Sabbath er Sabbath når Ozzy er med. Med Dio kan de heller kalle seg Powerwolf eller noe i den duren. Verste blackmetal skiten skremmer meg ikke like mye som skikkelig dystert Sabbath med Ozzy på vokal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.