Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny serie med gitarer fra Fender - American Vintage


StianJ

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Telecastern er den feiteste samma hva!!! , men American Vintage serien er min favoritt fra før av og. For min del er det ingenting som slår lyden av en god Fender. det er mange gode gode kopier der ute, men det blir aldri det samme.

Endret av gage1103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er Vintage Reissues, kan de ikke ha noe annet enn 7.25" radius og små bånd, enkelt og greit.

Fender har gått rimelig langt i å gjøre disse korrekte, helt noe annet enn tidligere.

Skifte av bånd og flate ut radiusen er ikke SÅ kostbart.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er Vintage Reissues, kan de ikke ha noe annet enn 7.25" radius og små bånd, enkelt og greit.

Fender har gått rimelig langt i å gjøre disse korrekte, helt noe annet enn tidligere.

Skifte av bånd og flate ut radiusen er ikke SÅ kostbart.... :)

Skjønner jo at det må være slik, og de som vil ha en mer vintage "korrekt" Fender, vet jo hva de får. Heldigvis finnes det jo mange alternativer for oss som ønsker noe annet også, uten at vi må høvle, skifte bånd osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så stor merkbar forskjell på 7.25 og 9.5? Min strat har 9.5, og må innrømme at det er veldig behagelig, men jeg kan jo ta feil...

Forskjellen er veldig merkbar ja. Nå har jo profil og tykkelse på halsen også en del å si for hvordan den oppleves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.