Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppdatert med Youtube-video (Pop-låta mi)


Shreddhare

Anbefalte innlegg

Til å kommentere andres verk/komposisjoner/dyktighet på dette forumet. 140 views uten en eneste kommentar,da..?

Har tidligere forsøkt å gi konstruktive kommentarer,og helst på låter jeg liker.Håper de jeg har kommentert har hatt nytte av det ihvertfall.Takk for meg som kritiker/motivator.

YOUTUBE-video : 25.september.

Oppdatering 19.sept ! :

Takk for kommentarer,jeg skal nok begynne igjen å kommentere,ble bare litt undrende over null respons :-)

Takk til EET_FUK for inspirerende ord :-)

Og til Sarge for hans kommentar,setter pris på det selv om det ikke var din cup of tea :-)

Heisann

Snekret sammen en poplåt,som kanskje heller mot det symfoniske/synthvulgære univers.Men det er sånn det blir noen ganger.Fikk endelig spilt inn ekte bass og ekte trommer. Teksten er nok rimelig vanskelig å forstå før videoen kommer ;-)

Her er " On Ice "

Og "lik" oss gjerne på FB :-)

http://www.facebook.com/OceanWhip

Endret av Shreddhare
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Du er inne på noe viktig, Shreddhare. Vi er virkelig elendige til å kommentere det som legges ut av musikk. Hvorfor vet jeg ikke, man er kanskje redd for å fornærme noen? Du er ikke alene om å få en god del view og oppunder null kommentarer, og der kommentaren svært ofte ikke inneholder noe kritikk, positiv og negativ.

Uansett, det kan da ikke være så vanskelig å tilpasse kritikken hvis man har en viss aning om bakgrunnen til den som legger ut noe?

Nok om det, dette var et litt annerledes bidrag enn mye av det som serveres her på forumet. Jeg liker på mange låter der folk som spiller keyboard har vært med på å legge akkordrekker. På brett faller andre akkorder i hendene, og det er en fin variasjon til mer gitar- og riffbasert musikk.

Fin sangstemme, men som du er inne på selv, er det kanskje litt vanskelig å høre teksten.

Av en eller annen grunn får jeg svake film- musikk- vibber her. Selv om de sterkeste kjennemerkene mangler, ser jeg for meg at dette kunne ha vært fra innledningen av en James- Bond- film.

Har lite å utsette på det, men som sarge er inne på, litt vel "wall of sound". Og så ble det for meg litt overforbruk at diskantoktavplinking på piano. Det kunne ha vært litt mer sparsom bruk av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.