Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Føkk it, I got some new pedals (pics)!


Gluke

Anbefalte innlegg

Det du burde skifte ut aller først er den ynkelige Korg Pitchblack. Trodde den kun var populær i emo-kretser, mulig den også er det... :unsure:

Den ble valgt på bakgrunn av Korg sin dominans på tuner siden i racks i gamle dager. Ekstra poeng til de som tok den koblingen der.........

Og jeg har ikke no spes forhold til tunere ass. Den kosta 400 scpenn i Unite'n. Skal stemme gitaren liksom, er det no mer stress enn det?

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange pedalbrett klarer du å fylle a, Gluke?

Ikke mange ser det ut som. Har vel snart brukt 6 måneder på det her. Er jo litt leftovers, men så er jeg eldre enn Dovre også så da har man jo samla opp endel skrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stemme gitaren liksom, er det no mer stress enn det?

Nei, det er jo ikke noe mer stress enn å spille. Og i den sammenhengen er det jo vel så viktig å ha riktig navn på pedalene som å ha "riktig" lyd. Det er jo en grunn til at størstedelen av NPD tråder inneholder bilder men ingen lydinnspilling. Det er kred det er snakk om. Det må da finnes mer "boutique" tunere som opprettholder inntrykket? Spiller da ingen rolle om du bruker den eller ikke, for min del synker pedalbrettets helhetsinntrykk vesentlig med en så vanlig tuner.

Og ja, jeg har et par klyper salt her, ingen grunn til å hisse seg opp. Men pokker altså, det er neppe lov å kjøpe 15 pakk med sokker fra Europris dersom du kjører designerjeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kred det er snakk om.

Sorry var ikke klar over at det var kred med tunere også. Tror det var Racksystems brettet til Slash jeg så med Korg tuneren og jeg syntes det så ut som den fikk plass på mitt. Skulle jeg gjordt det igjen ville jeg selvfølgelig tvert valgt en "bedre" tuner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skulle jeg godt for kred burde jeg nok heller hatt:

Berkos Experience eller Cornish fuzz

Vermuram Jan Ray

Retro sonic phaser

Flint

Timeline

Og en micro poly tuner

Tror det er pretty much where it's at om dagen for max cred......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.