Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

12 År gammel gutt som vil spille med andre, noen tips


bublemark

Anbefalte innlegg

Veldig "retro", men heng opp lapper på butikken, biblioteket, skolen, bensinstasjonen, posten og andre steder der folk går forbi. Når man er tolv, er man gjerne ikke så mobil, så da gjelder det å finne andre som ikke bor så langt unna. Da funker sånne metoder kanskje. Facebook og slikt kan du også prøve.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger også tips på hvordan man får folk til å ville, og til å få tak i folk

Det der er ikke lett, uansett alder. Hadde jeg visst hvordan man får folk til å ville, så ville jeg spilt i et aktivt band nå... Finnes det et musikkmiljø der du bor? F.eks. musikkskole eller et rockehus for unge? Det kan være en måte å komme i kontakt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det finnes en fritidsklubb eller noe som ligner en fritidsklubb der du bor hadde jeg prøvd meg der. Mange kirker/menighetshus har også et yrende musikkliv selv blandt de yngre, så om du ikke skyr alt som har med tro å gjøre kan man i hvert fall få seg litt spilleerfaring på slike steder. Er man gira på å få spilt litt og alternativene er få så må man ta til takke med hva stedet man bor på har å tilby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.