Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten solo video


Watha

Anbefalte innlegg

Skal jeg først videodebutere med solo på tuben kan jeg like godt slenge den inn her og. :)

Som det står forklart i videoen og i teksten på youtube så er dette en solo fra den kommende plata vår. Soloen er spilt inn live i ett take, men jeg slet litt med syncinga mellom lyd og bilde, dette var det nærmeste jeg fikk til.

Jeg gjorde videoopptak av et knippe soloer til også, mulig de også får se dagens lys, får se. Spørs på responsen, si... :P

Endret av Watha
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott og melodisk! :) Synes faktisk å ane litt Pink Floyd-inspirerte harmonier i starten før du får det til å flyte over i noen imponerende arpeggioer (som jeg aldri vil få til...) og som heldigvis ikke går helt over i total gitaronani. Veldig bra. :)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ulik denne kanskje?

http://www.carvinmus...s/01-dc127.html

En herlig gitar - har en selv :-)

Den ser identisk ut ja, med unntak av at min har svart mekanikk istedet for gull. Det er litt vanskelig å se, men horna på gitaren på bildet virker helt avrundede mens på min er de mer "kantete".. Men mulig bildet lyver. Uansett, beste kjøpet jeg har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser identisk ut ja, med unntak av at min har svart mekanikk istedet for gull. Det er litt vanskelig å se, men horna på gitaren på bildet virker helt avrundede mens på min er de mer "kantete".. Men mulig bildet lyver. Uansett, beste kjøpet jeg har gjort!

Stemmer det, på de litt nyere modellene er alle kantene litt rundere. Jeg har både en dc135 og en dc127 og begge er av den gamle sorten med litt skarpere kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var det da... "Melodien" på ca 0.35 og et par sekunder utover, og sweepen med påfølgende legatoherjing (0.43-0.48) er vel egentlig det eneste som var planlagt her. (pluss hele refrenget da, 00.57-1.18)

Men takk lell! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.