Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Suhr Rasmus GG Signatur på flyttesalg!


Nameless

Anbefalte innlegg

Jauda, etter et døgns forsinkelse kom gitaren i posten i dag og jeg gleder meg vilt til å klimpre i mange mange mange timer. Regner med jeg høres ut som Guthrie Govan nå, på en sånn her en. (høhø)

Satt ned fra 12,000 til den nette sum av 7200,- på Godlyd sitt flyttesalg! :)

post-6377-0-24790200-1345026955_thumb.jp

post-6377-0-97871800-1345026964_thumb.jp

post-6377-0-89924100-1345026974_thumb.jp

Endret av Nameless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti å spilt på den noen timer nå og det er helt klart en konge gitar. Det faktum at det er en form for "budsjett" gitar merkes ikke i det hele tatt og den er minst like god å spille på som en av mine andre "dyre" gitarer. Suhr pickup låter helt jævlig fett. Punchy som fy. - Jeg frykta egentlig at kanskje halsen var bittelitt chunky, men det føles den ikke ut som i det hele tatt. Litt tjukkere enn mine andre ibanezer og petrucci music man, men ikke slik at det er et problem. Veldig behagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet sak! Kommer noen av Suhr Rasmus GG-gitarene med en slik blowerswitch som på den vanlige Suhr modellen?

(Blowerswitch = en form for volumknott bypass)

Nope, ingen Rasmuser har det. Men det er en relativt enkel mod å fikse selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som denne mangler som orginale USA suhr GG modeller har er tremol-no og blowerswitch. Men disse er, som Amund sier mulige å fikse selv uten veldig mye arbeid. Ellers så spiller denne som en drøm og føles som en høykvalitetsgitar, eneste jeg kunne kanskje vurdert å bytte er potmeterne for å kunne få den veldig "cleane" lyden når man ruller volumet lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.