Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: EB Music Man John Petrucci BFR 7 KOA


Norstorm

Anbefalte innlegg

Og da var akkurat misunnelig nok til at det dukka opp en i Posten til meg også! Brukt vel og merke :P

Har lest og hørt at kvaliteten på Music Man/Ernie Ball-produkter er helt vannvittig!

Veldig lite "slurv" og "feil" på instrumentene deres.

Grattis! :D

Kjøpte en JP6 BFR i statene i fjor og Allen fra AVH kunne konstatere at halsen var "like a serpent;" den bøyde seg som en slange (Bøyde "feil når trussroden ble justert). Sendte bilder og senere halsen til Music Man i USA og de lagde og sendte ny! Fantastisk kundeservice, det er sikkert!

Endret av razorback94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var akkurat misunnelig nok til at det dukka opp en i Posten til meg også! Brukt vel og merke :P

Kjøpte en JP6 BFR i statene i fjor og Allen fra AVH kunne konstatere at halsen var "like a serpent;" den bøyde seg som en slange (Bøyde "feil når trussroden ble justert). Sendte bilder og senere halsen til Music Man i USA og de lagde og sendte ny! Fantastisk kundeservice, det er sikkert!

Skulle bare mangle da, hadde vært rævva kundeservice hadde de ikke gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvaliteten er helt sinnsvakt.. Jeg har en i koa og en i or med lønnetopp.. De oppfører seg litt annerledes både på veggen og i forsterkern faktisk.

Men dette oser jo kvalitet fra lakken og inn til mahognyblokka. Det er liksom det første faktum som smeller deg i panna idet du henger morroa rundt nakken. Selve sounden går fra å være skumlere enn ett tivoli på natta på bridgen, og til de svaleste melodier på neck.. Piezoen på den "brighte" koatoppen gidder jeg ikke snakke om engang.. Er helt latterlig bra.

Jeg holdte meg til RG serien fra Ibanez i mange mange år, helt til jeg begynte å lete etter en gitar som kunne gi meg det lille "extra". Eller..ja.. Du bare vet det når du speller, sant? Fingra dine blir fortere enig med instrumentet.

Jeg klarte det med musicman..

Musicman er faktisk den eneste gitaren jeg ikke følte jeg måtte oppgradere og fikle med før den passa meg.. Bare å plugge inn å dundre i vei.. That's it.

Forandre litt på action, that's it..

Problemet var prisen :( Så jeg måtte selge omentrent hele veggen, for å kunne hente inn begge to fra USA.

Men verdt det på alle måter. Det er julaften hver gang jeg plukker dem opp :D

Begge to har faktisk unike historier som er litt morsomme..

Bor du i Oslo og vurderer å kjøpe en, så går det vel ann å møtes så du for testa litt eller no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det med musicman..

Musicman er faktisk den eneste gitaren jeg ikke følte jeg måtte oppgradere og fikle med før den passa meg.. Bare å plugge inn å dundre i vei.. That's it.

Forandre litt på action, that's it..

Det er min erfaring med Musicman også bortsett fra at halsen på den ene EVH gitaren min forandrer seg med været og driver meg fra vettet........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvaliteten er helt sinnsvakt.. Jeg har en i koa og en i or med lønnetopp.. De oppfører seg litt annerledes både på veggen og i forsterkern faktisk.

Men dette oser jo kvalitet fra lakken og inn til mahognyblokka. Det er liksom det første faktum som smeller deg i panna idet du henger morroa rundt nakken. Selve sounden går fra å være skumlere enn ett tivoli på natta på bridgen, og til de svaleste melodier på neck.. Piezoen på den "brighte" koatoppen gidder jeg ikke snakke om engang.. Er helt latterlig bra.

Jeg holdte meg til RG serien fra Ibanez i mange mange år, helt til jeg begynte å lete etter en gitar som kunne gi meg det lille "extra". Eller..ja.. Du bare vet det når du speller, sant? Fingra dine blir fortere enig med instrumentet.

Jeg klarte det med musicman..

Musicman er faktisk den eneste gitaren jeg ikke følte jeg måtte oppgradere og fikle med før den passa meg.. Bare å plugge inn å dundre i vei.. That's it.

Forandre litt på action, that's it..

Problemet var prisen :( Så jeg måtte selge omentrent hele veggen, for å kunne hente inn begge to fra USA.

Men verdt det på alle måter. Det er julaften hver gang jeg plukker dem opp :D

Begge to har faktisk unike historier som er litt morsomme..

Bor du i Oslo og vurderer å kjøpe en, så går det vel ann å møtes så du for testa litt eller no..

AKKURAT den samme feelingen jeg fikk etter å ha prøvd ESP for første gang.

Jeg hadde vært gjennom mye rart opp til det punktet (for 3 år siden), men da jeg prøvde en ESP Eclipse var jeg solgt.

Alt stemte, fra a til å...bortsett fra prisen selvsagt, hehe :D 20 flak for en håndlaget fjøl fra Japan er litt "over the top", men men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg måtte nesten ta 2 pils før jeg drista meg til å smelle kjøpet på plass med paypal..

En klok mann sa en gang: "Ingen gitarer for meg er verdt mer enn $3000".

Så... Var pain å sende så mye cash over dammen ass :(

Men for gitarister er jo gitaren en forlengelse av armen, så jeg bet det i meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg måtte nesten ta 2 pils før jeg drista meg til å smelle kjøpet på plass med paypal..

En klok mann sa en gang: "Ingen gitarer for meg er verdt mer enn $3000".

Så... Var pain å sende så mye cash over dammen ass :(

Men for gitarister er jo gitaren en forlengelse av armen, så jeg bet det i meg..

Hehehe, vittig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKKURAT den samme feelingen jeg fikk etter å ha prøvd ESP for første gang.

Jeg hadde vært gjennom mye rart opp til det punktet (for 3 år siden), men da jeg prøvde en ESP Eclipse var jeg solgt.

Alt stemte, fra a til å...bortsett fra prisen selvsagt, hehe :D 20 flak for en håndlaget fjøl fra Japan er litt "over the top", men men :D

Standardserien til ESP er da ikke håndlaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.