Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste patchekablene...


AddiToll

Anbefalte innlegg

Heisann, er ute etter noen ordentlige patchekabelsett der jeg kan klippe til lengde og bredde etter eget ønske. Har kommet frem til at George L og Lava Cables er to kurante merker. Noen som har noen innvendinger i hvilken som er best, både med tanke på plass og lydkvalitet? Og hvor mange meter med kabel trenger man for å lage ca 14 normalstr. kabler i ca samme lengde?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller beste og enkleste er PlanetWaves, som lar deg lage nøyaktig den lengden du vil ha.

Alt du trenger er et skrujern. Ingen lodding eller noe.

DV016_Jpg_Large_339123_contents_z2.jpg

Disse har jeg ikke kikket på før. Hva er prisen på dette settet? Bruker du det selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel Lava som regnes for å låte best og være enklest å tilpasse :)

Ja, men er veldig usikker på hvor mye kabel jeg trenger. Skal ha fire kabler som er litt større enn de andre, ca 40cm. Ellers er de så små som mulig, siden pedalene sitter relativt tett. Skal bruke ca 17 plugger, så blir nok å bestille i løsvekt, men vintagegitar har et sett med 3 meter kabel og 10 plugger. Slik jeg ser det er vel 3 meter mer enn nok til mange små kabler, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker de selv ja. Husker ikke hva det kosta, men var ganske dyrt. 5-600 kroner?

Ja, dyre greier. Alle disse setta koster jo rundt der da. Ser at pluggene er tjukke og store, derfor jeg tenkte på lava. Pluggene deres er så små som det går an å få blitt, dermed blir det bedre plass på brettet. Hvor langt er det fra hver på pedal om du setter dem så nære som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.