Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Digitech RP 500


Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd 500, men når jeg skulle ha ny multifx så satt jeg en stund på 4sound og prøvde RP1000 da de hadde lagersalg på denne. Denne er veldig designet for å kobles opp mot forsterker og brukes som et supplement til grunnlyden i forsterkeren, men jeg prøvde den også opp mot PA og syntes den låt feiende flott da også. Vet ikke om RP500 har samme konsept eller om denne er en mer type rett-i-PA-multifx alá Boss og Line6.

Hovedgrunnen til at jeg ikke endte på denne var at jeg syntes ampsim i Boss GT-10 var litt nærmere det jeg var ute etter, uten at RP1k egentlig låt noe dårligere. Bare annerledes.

Ift bruktpris så er jo ikke dette multieffekter som har tatt av i like stor grad som GT-10 og POD, og man må nok belage seg på en ikke like god bruktpris som disse boksene. Ser RP500 nå går for 2500-2800 ny, avhengig av hvor man kjøper fra, så en realistisk bruktpris på dette vil jeg vel anslå til rundt 1500kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.