Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er denne verd?


@nders

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har denne gitaren liggende. Vet veldig lite om den. Er en Fernandes laget i Japan.Har litt små hakk og riper her og der. Regner med den trenger nye strenger. Om det har noe betydning har jeg med kabelen til forsterker.

Ønsker å kjøpe meg en klassisk gitar og lurer på hvor mye denne er verd i penger eller ved en eventuel byttehandel? Er helt grønn på området så håper noen kan hjelpe meg :)

post-11804-0-38781100-1344951923_thumb.j

post-11804-0-86071300-1344951932_thumb.j

post-11804-0-12545300-1344951941_thumb.j

post-11804-0-92270200-1344951949_thumb.j

post-11804-0-79934700-1344951961_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å legge til, så har kabel eller ikke kabel ingen verdens ting å si for hvor mye du kan få for den. Skulle jeg slengt ut et råtips, ville jeg sagt +- 1500,- uten at jeg har særlig koll på den gitaren. Den kan dog være verdt mer ..... Eller mindre for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Hva er en stol? Er som sagt helt grønn på området.

Er det eventuelt noen butikker i Bergen som tar innbytte mot en klassisk gitar? Vil jeg eventuelt få en dårlig deal om jeg velger den løsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolen er der strengene går Går gjennom kroppen på gitaren nederst.

Det enkleste er å ta den med til en butikk og høre med de, men generelt sett, får man mer igjen ved å selge privat. Det kan jo også være mulig at noen med peil i en butikk kan hjelpe deg å prissette gitaren. Det er flere her på forumet med bra peiling også, så det kan nok hende du får et mer sikkert svar her også hvis du har litt tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.