Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din 'bastard'/Legocaster/Partsocaster


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Dette er altså min Warmoth Stratocaster

Specs:

Kropp - Swamp Ash med Flammelønn lamineringstopp.

Hals - 3A Flammelønn med Ebony gripebrett.

Finish - Fire Burst

Halsfinish - Vintage tint gloss

Binding - Natural Masked

Mekanikk - Wilkinson VS100 og Schaller Mini Locking Tuners

Pickups fra bro til hals - Bare Knuckle Crawler + Seymour Duncan Hot Rails + DiMarzio Cruiser

Elektronikk - Volum + Tone + Coilsplit + 5-veisbryter

Bygde gitaren i 2010, og den har siden den tid vært hovedgitaren min. Jeg kunne aldri tenkt meg å byttet ut denne med noe annet.

484606_104272589722232_1003681945_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotrail i midten? Makes no sense. Den bør du bytte ut. I midten vil man gjerne han en pickup med litt klar og fin tone, som gir ekstra sprut i 2 og 4 posisjonene. En hotrail er vel omtrent det verste valget jeg kan tenke meg for en midtpickup.

Endret av Amund Blix Aaeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotrail i midten? Makes no sense. Den bør du bytte ut. I midten vil man gjerne han en pickup med litt klar og fin tone, som gir ekstra sprut i 2 og 4 posisjonene. En hotrail er vel omtrent det verste valget jeg kan tenke meg for en midtpickup.

Har lenge tenkt på å bytte plass på Cruiseren og Hotrailen. Får ta det neste gang jeg skifter strenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine tre Partsocastere:

"Tele" med selvprodusert bjørkekropp, hals fra en Greco SG, øvrige deler sammenrasket fra allskens roteskuffer. Kontrollplata er laget av en oppvaskkum....

'51 P-bass er skrudd sammen av deler fra USA Custom Guitars, og har en Lollar pickup.

Bluesmasteren er skrudd sammen av Warmoth-deler og har Eastgrove pickups og Tonepros bridge/stoptail.

Telen henger mest til stas, og trenger en skikkelig gjennomgang på verkstedbenken, men de to andre brukes hyppig.

post-8338-0-00037200-1345404732_thumb.jp

Endret av aeklette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min bastard:). Kjøpt av Jonathan her på GN, og er satt sammen av en Fender CS 56' relic kropp, en 1992 Fender SRV hals, og fralin mid- og bro pups og en stacked Dimarzio i hals (m/coil split). Er veeeeeeldig fornøyd med hun her - hadde egentlig bestilt en CS Gilmour Strat men syntes denne spiller bedre:). Og halsen passer meg mye bedre...

2012822_strat_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.