Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - eller skal jeg si NGM!


Christopher S

Anbefalte innlegg

NGM - new guitar month, er vel et mer passende begrep her - da alle bortsett fra Ibanez'en er anskaffet i Juli.

Uansett, har tatt meg anledningen til å ta et bilde av mine nåværende samling elektriske gitarer/basser, i tillegg til å introdusere de som er nye.

Familien;

1344551010.jpg

Fra venstre mot høyre;

Epiphone Explorer '58 Re-issue '11, Ibanez Iceman ICT700 '07, Greco M120 Iceman '02, Agile Septor Elite 727 '12 og Epiphone Thunderbird '12.

Mmmmm....

Explorer'n;

1344550859_1.jpg

Bridge pickup er byttet til en Seymour Duncan Distortion - som låter krutt, dynamitt, C4 og det hele attåt.

Korina kropp, mahogany hals, rosewood fretboard, 22 frets (jumbo), Tune-o-Matic bridge.

Ibanez Iceman;

1344550913.jpg

Mahogany kropp, 5-piece wizard neck i mahogany og maple, neck-through og string-through. Dimarzio D'Activator pickups, 24 bånd

Greco M120 Iceman;

1344550859_2.jpg

Mahogany kropp og hals, setpiece. Stock pickups, som skal byttes ut i GFS Crunchy Pats eller Hot Rails (begge to er på vei). Rosewood fingerboard, 22 frets.

Agile Septor Elite 727;

1344550859.jpg

Mahogany arch top body, med 5-piece neck i maple og mahogany. Seymour Duncan Blackout pickups, 27" scale, neck-through. 7-strenger... obviously.

Epiphone Thunderbird;

1344550913_1.jpg

Kropp i mahogany, hals i maple. Bolt-on. Stock passive pickups, 34" scale, rosewood fretboard.

Det var alle for nu.

Thanks!

Endret av Christopher S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at slafs er et positivt begrep i denne sammenhengen; takk!

Hehe, der ser man. Selv elsker jeg den usaklig dype lyden Thunderbirden gir, så den passer utmerket i det smått rølpete stonermetall bandet mitt. Pluss; Shavo fra System of a Down har alltid rocka en slik en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.