Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sende rekommandert post til seg sjølv?


Anbefalte innlegg

Dette er mulig, men ganske kostbart. Posten har en spesiell forseglingstape de kan sette på, i hvert fall hadde de det på de "gode, gamle" postkontorene. Den var svinedyr, og man måtte betale for den. Jeg har vært med på denne metoden for flere år siden.

Kan ikke huske noe tilbud om "forseglet pose".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mulig, men ganske kostbart. Posten har en spesiell forseglingstape de kan sette på, i hvert fall hadde de det på de "gode, gamle" postkontorene. Den var svinedyr, og man måtte betale for den. Jeg har vært med på denne metoden for flere år siden.

Kan ikke huske noe tilbud om "forseglet pose".

Ok,så det er ikkje noko lettvint måte å sikre rettigheitene til sine eigne melodier. Er det Tono eller noko i den duren som vert løysinga då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, rett og slett fordi man senere kan si "first", og bevise det, hvis noen spiller inn sangen og sier de lagde den. Denne teknikken er ikke ukjent for oss som er tørre bak ørene. Når det er sagt, vil jeg tro det er andre måter å fikse dette på i disse digitale tider. Jeg har fortsatt et par- tre slike konvolutter liggende, uten at noen superstjerner har hatt vett til å kvarte ideene mine. Det sier jo litt om dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den metoden er utgått på dato altså :blush: .Ser ut til att eg er nokon år for seint ute med dette då.Då er det berre å ta sjansen og legge det ut for allmennheita eller gå den noko lengre vegen om TONO som er alternativene slik eg ser det?

Forstår att spørsmålet kan virke dumt for nokon,men takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke spørsmålet er dumt. Jeg kan rett og slett ikke nok om dette, men skal vel være ærlig på at "konvoluttmetoden" kanskje er litt utdatert. Det betyr ikke at den ikke virker.

Hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg at man må være medlem i TONO for å registrere verker. Sjekk hjemmesidene deres, de har sikkert noe info om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.