Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jams - er alt kruttet brent (AVSTEMMING)?


  

23 stemmer

  1. 1. Hvs synes du om flere Gitarnorge-Jams?

    • Det ble for mye av det, og vi trenger en pause.
      0
    • Jeg vil ha flere jammer, men har ikke tid til å bidra selv.
      5
    • Jeg vil gjerne bidra med solo dersom noen drar i gang en jam igjen.
      16
    • Jeg vil gjerne lage backingtrack og sette i gang en ny jam.
      2


Anbefalte innlegg

Hei

Før sommeren var vi flere som bidro til Gitarnorge-Jams på forumet. Men så dabbet interessen av. Ble folk lei, eller var det vår og sommer som trakk folk bort fra innspillingsutstyret?

Legger en liten, enkel avstemming her for å lodde stemningen. Si gjerne noe om hva du synes har fungert bra eller forslag til forbedringer.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke stemt på telefonen her, og ser ikke alternativene heller, men det er nok slik at det blir litt mettet. Det tar jo litt tid, spesielt for de som lager backingtrack og redigerer.

I tillegg var det jo tre som pågikk omtrent samtidig i vår her, og da er det ganske naturlig at det kanskje tar litt tid før man oppnår kjemperespons igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blues er mye forskjellig, men det er klart at en reinspikka 12-taktsblues er noe som mange finner lite spennende. Jeg synes jo også at mitt bidrag i vår (Odd,med sin 5-5-5-6 takt) viste at det ikke er så populært at det blir veldig uvant heller, når jeg så hvor mange som syntes det var vanskelig å få til noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er plass til flere forumjamer, men mener bestemt at det kan være greit å ha en gående av gangen. Kanskje greit å rasjonere litt, slik at man ikke brenner av alt kruttet på en gang.

Erfaringsmessig er sommeren en rolig tid på forumet, mange liker heller å være ute, og noen har hus og hage som trenger stell om sommeren.

Jeg synes i hvert fall at det er kjempeflott at vi har kommet dit at disse jamene blir gjennomført. Før i tiden var det store planer, men det ble smått med resultater. Jeg bidrar gjerne flere ganger etter fattig evne.

Edit- vil bare nevne at dette er ment som personlige betraktninger, det er ikke ment som et "pålegg" fra forumets side, og at det er forbudt å kjøre flere jams samtidig. Tror bare det blir lettere å få god deltagelse hvis det er en av gangen. Husk at det er mange brukere av forumet, men prosentvis er det veldig få som bidrar med innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo også at mitt bidrag i vår (Odd,med sin 5-5-5-6 takt) viste at det ikke er så populært at det blir veldig uvant heller, når jeg så hvor mange som syntes det var vanskelig å få til noe der.

Woooot, det var jo den eneste jeg fikk til no ordentlig på :wacko:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.