Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette et forsvarlig bytte ?


OsloGutten

Anbefalte innlegg

Det spørs helt hva du er ute etter.

Er du ute etter en slik gitar, er det jo et fint bytte, er det ikke det du er ute etter... så, ja. Da er det ikke et godt bytte.

Sånn mtp verdi og sånt, tror jeg man betaler mer for en Fender det står Andy Murrey på, en for en gitar det står Jackson på. Med dette mener jeg at du kanskje får mer igjen for Fenderen ved en annen anledning, men jeg tror jacksongitaren kanskje tilbyr mer gitar for du 15K velger å selge den for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.super-vee.com/

Har ingen kjennskap til produktet selv, men har fått mye skryt og jeg ikke tar helt feil. Syns ikke utseende på de er helt der oppe, blir liksom en mellomting mellom standard Fender Strat-type tremolo og Floyd Rose. Er nok bare litt uvant system. Funker det, så funker det.

Selv syns jeg Murray-straten er knalltøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er verdt det. Samme om vi som har og har hatt Jackson selvsagt vet at de er verdt summen du har satt og vel så det, så pleier soloister å gå meget rimelig her til lands av en eller annen grunn. De siste jeg så har vel ligget rundt 9 lapper på bruktmarkedet. Ergo, så trenger ikke et bytte være så dumt, hvis du virkelig vil ha en slik Strat og i tillegg vil kvitte deg med den du har;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sinnsykt fet strat! Har ikke prøvd tremolosystemet før. Du kan jo alltid bytte tilbake til den originale som følger med=)

Super vee skal vist være veldig bra, til og med Eric Johnsen har det på en strat. Vurderer sterkt å kjøpe en bladerunner til straten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.