Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line 6 Variax Bass 700 - SYNTH BASS!


simenandreas

Anbefalte innlegg

Halloen igjen! Jeg har lenge vært ute etter den perfekte synthbass-lyden, og kom plutselig over denne videoen her av en fyr som spiller en rar bass fra Line6 som heter variax bass. Denne fungerer ikke som en vanlig bass med pickups, men bruker en annen teknologi. Den har en bryter som du kan veldig mellom 24 forskjellige lyder. Som innebærer forskjellige basser som stingray, jazz bass, p-bass osv. Blant de lydene er det noen synthlyder som fikk meg til å åpne øynene. Fra mitt headsett låt synthlyden mye bedre enn andre synthpedaler jeg har prøvd. Og jeg har prøvd det meste og vurdert sterk å kjøpe meg en moog keyboard synth, men det blir nesten som å lære seg et helt nytt instrument. Dette synes jeg låt ganske bra! Ta en lytt og fortell meg hva dere synes!

Spol til 1:35

Spol til 5:05

Spol til 6:17

Bass lages ikke lengre så det kan kanskje være litt vrient å få tak i en men..

Og det høres ut som synthen takler dype toner fra en 5`er meget bra ;)

Endret av simenandreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dukker opp en gang i blant på finn.no, og de ligger som regel ute lenge til relativt lave priser, siden folk flest (meg selv inkludert) ikke finner de særlig interessante. Men for all del, whatever floats your boat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.