Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Øvelse for å øke downpicking hastigheten?


toro1504

Anbefalte innlegg

6129.jpeg

Jeg var i akkurat samme situasjon som Metalhead92 her, for noen år siden, bare omvendt. Noen posta at de skulle lære seg Master of Puppets, og jeg sa at "du kan like gjerne altpicke det". Folk sa "nei, man kan jo ikke altpicke Master Of Puppets" osv. Jeg finner ikke igjen den tråden, men det hadde vært artig å se hvor mange av dere som har skifta mening over åra!

Why not both?

Jeg bygger opp presisjon så går jeg opp i tempo.

Vil ikke bli en slurvete gitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i akkurat samme situasjon som Metalhead92 her, for noen år siden, bare omvendt. Noen posta at de skulle lære seg Master of Puppets, og jeg sa at "du kan like gjerne altpicke det". Folk sa "nei, man kan jo ikke altpicke Master Of Puppets" osv. Jeg finner ikke igjen den tråden, men det hadde vært artig å se hvor mange av dere som har skifta mening over åra!

Jeg mener fortsatt at MOP høres best ut med downpicking.

Skulle jeg spilt Angel of Death eller Holy war...the punishment due ville jeg brukt alt.picking,det er så å si umulig å downpicke i slike tempoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg der. Selv ikke John Petrucci får hovedriffet til å høres bra ut med altpick.

dette er mesteren av downpicking og galopp riffing

Synes på en måte Hetfield er litt oppskrytt når det gjelder downpicking og rytmegitar.

Han er god men det finns bedre.

Jeg mener man bør bruke det som høres best ut av pletringsteknikk selv om kanskje noen " eksperter" sier man alltid skal alt.picke.

Når det gjelder galopp liker jeg ned ned opp for 8 16 16 og ned opp ned for bakvendt galopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.