Brekkvasselven Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 (endret) Mulig dette er feil tråd, men slengern inn her uansett. Var litt skeptisk til å bestille på strenger.no etter litt lesing om dårlige erfaringer. Bestillte uansett 25-pack daddario + to straplock buttons. Da pakken kom var det sendt en 10-pack isteden for 25-pack. og jeg tenkte...her har jeg gitt noen en sjanse unødvendig. Sendte mail på søndag, og fikk ikke svar før onsdag, etter å ha sendt ytterligere en mail. Tilbydde meg å betale for de 10 setta jeg hadde fått mot litt prisavslag, men i mailen fra Stikker.no beklaget de at det hadde tatt så lang tid å få svar, samt at jeg skulle få de 10 setta som kompensasjon. Pakken med 25 sett ble sendt allerede en time etter svar. Synes at deres kundebehandling var meget god i mitt tilfelle . så kommer til å bruke de igjen Endret Juli 21, 2012 av Brekkvasselven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenolb Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Nå må du bestemme deg. Var det strenger.no eller stikker.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkvasselven Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Nå må du bestemme deg. Var det strenger.no eller stikker.no? Stikker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenolb Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 (endret) Ah, isåfall har jeg også hatt god erfaring med dem, både på leveransetid og service. Mine erfaringer er dog i forkant av disse problemene som oppstod tidligere. Endret Juli 21, 2012 av Mortenolb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siimen Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Jeg har også kjempegod erfaring med Stikker.no Knallservice og veldig rask levering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RalphDarwin Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Har selv kun hatt god erfaring med stikker.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loztboy Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Bare god erfaring med stikker.no jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askret Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg lurer på om disse positive erfaringene er gjort nylig, eller for lenge siden?Selv har jeg bare god erfaring med dem fra et par år siden,har ikke handlet derfra på lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
+Troll Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 (endret) Jeg bestilte 7-8 strengesett og en Planet Waves kabel fra dem sånn ca i mars. Hadde betalt og hele pakken. Men etter to uker med ingen respons, ble jeg skeptisk. Sendte dem en mail, ventet et par dager - ingen svar. Etter 3 uker prøvde jeg å ringe dem og høre hva som skjedde på 2 forskjellige telefonnummer. Der var det summetone, men jeg kunne ringe i 10, 15 minutter uten at noen tok telefonen flere ganger. Det hele endte med en meeget frustrerende opplevelse der jeg etter en måned vurderte å bringe saken videre til forbrukerrådet siden pakken ikke var sendt, og de ikke svarte på noen måte.. Etter totalt 6-7 uker kom pakken i posten, men jeg har enda ikke fått noe som helst respons på epostene mine der de forklarer situasjonen. På den tiden var det flere som opplevde det samme som meg. De hadde nettbutikken oppe selv om de ikke kunne levere varene og de advarte ikke engang kundene om det, det var null respons å få fra dem. Jeg vet at det er minst 4-5 personer som tok det videre til forbrukerrådet.Dette gjorde at jeg ALDRI kommer til å bruke stikker.no igjen. Makan til useriøsitet har jeg aldri vært borti. Endret Juli 24, 2012 av Troll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkvasselven Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Jeg bestilte 7-8 strengesett og en Planet Waves kabel fra dem sånn ca i mars. Hadde betalt og hele pakken. Men etter to uker med ingen respons, ble jeg skeptisk. Sendte dem en mail, ventet et par dager - ingen svar. Etter 3 uker prøvde jeg å ringe dem og høre hva som skjedde på 2 forskjellige telefonnummer. Der var det summetone, men jeg kunne ringe i 10, 15 minutter uten at noen tok telefonen flere ganger. Det hele endte med en meeget frustrerende opplevelse der jeg etter en måned vurderte å bringe saken videre til forbrukerrådet siden pakken ikke var sendt, og de ikke svarte på noen måte.. Etter totalt 6-7 uker kom pakken i posten, men jeg har enda ikke fått noe som helst respons på epostene mine der de forklarer situasjonen. På den tiden var det flere som opplevde det samme som meg. De hadde nettbutikken oppe selv om de ikke kunne levere varene og de advarte ikke engang kundene om det, det var null respons å få fra dem. Jeg vet at det er minst 4-5 personer som tok det videre til forbrukerrådet.Dette gjorde at jeg ALDRI kommer til å bruke stikker.no igjen. Makan til useriøsitet har jeg aldri vært borti.Det var dette jeg hadde fått inntrykk av at flere hadde problemer med, og ble skeptisk etter at det tok over to dager å få svar. Men etter behandlingen jeg fikk av dem for en uke siden kommer jeg til å bruke dem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arachno Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Har som regel gått raskt og smertefritt å handle hos stikker.no. Bortsett fra siste gangen: Bestilte noen strengesett for en tid tilbake som jeg ennå ikke har mottatt.. Sendte de en mail i forrige uke for å minne de på bestillingen. De beklaget fælt, fikk jeg til svar, og de skulle sende strengene umiddelbart. Noe de IKKE gjorde.! Har sendt de nok en påminnelse, men har ikke fått noen respons. Er litt skuffet over de nå, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brötthäst Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Jeg handlet lenge på Stikker og var meget fornøyd med priser og service. Helt til i vinter da de plutselig sluttet å levere ordrer. Jeg så på facebooksiden deres at de hadde problemer på grunn av sykdom. Sånne ting kan man ikke gjøre mye med, men det går jo an å stenge nettbutikken eller legge ut en notis om at leveringstida er lengre enn vanlig. Mange kunder la inn ordrer i god tro og ventet på varer som aldri kom og truet med forbrukerrådet da frustrasjonen ble stor. Det er mulig at de har fått driften opp å gå igjen. Kanskje har de en brukerkonto her på GN og kan komme med en oppklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
747 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Jeg har utelukkende god erfaring gjennom flere år, bortsett fra rotet i vinter som nevnt over. Bestilte en haug med strenger senest for en måneds tid siden. Alt kom i kassa 3-4 dager senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RalphDarwin Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Var vel sent i fjor eller starten av dette året at jeg bestilte bulk pack med d'addario strenger. Da tok det ikke så lang tid, annet enn at det faktisk var utsolgt og lang leveringstid. Ventet jo til det kom inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blurgh Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Jeg bestilte strenger og annet rask 20 Juli. Sendte dem en mail en snau uke etter da det fremdeles ikke var oppdateringer å spore under min ordrehistorikk. Svaret jeg fikk, dog rimelig kjapt, virket nesten autogenerert. Det hadde visst oppstått tekniske feil hos dem, og det var blitt noe krøll med pakksedler, kvitteringer og sendingsinformasjon. Jeg fikk lovnader om at ordren ville postlegges samme dag. Det har fremdeles ikke dukket opp noe i min postkasse. Kanskje de har tatt seg en aldri så liten ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå