Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stikker.no , god erfaring


Brekkvasselven

Anbefalte innlegg

Mulig dette er feil tråd, men slengern inn her uansett.

Var litt skeptisk til å bestille på strenger.no etter litt lesing om dårlige erfaringer.

Bestillte uansett 25-pack daddario + to straplock buttons.

Da pakken kom var det sendt en 10-pack isteden for 25-pack. og jeg tenkte...her har jeg gitt noen en sjanse unødvendig.

Sendte mail på søndag, og fikk ikke svar før onsdag, etter å ha sendt ytterligere en mail. Tilbydde meg å betale for de 10 setta jeg hadde fått mot litt prisavslag,

men i mailen fra Stikker.no beklaget de at det hadde tatt så lang tid å få svar, samt at jeg skulle få de 10 setta som kompensasjon.

Pakken med 25 sett ble sendt allerede en time etter svar.

Synes at deres kundebehandling var meget god i mitt tilfelle . så kommer til å bruke de igjen :)

Endret av Brekkvasselven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bestilte 7-8 strengesett og en Planet Waves kabel fra dem sånn ca i mars. Hadde betalt og hele pakken. Men etter to uker med ingen respons, ble jeg skeptisk. Sendte dem en mail, ventet et par dager - ingen svar. Etter 3 uker prøvde jeg å ringe dem og høre hva som skjedde på 2 forskjellige telefonnummer. Der var det summetone, men jeg kunne ringe i 10, 15 minutter uten at noen tok telefonen flere ganger. Det hele endte med en meeget frustrerende opplevelse der jeg etter en måned vurderte å bringe saken videre til forbrukerrådet siden pakken ikke var sendt, og de ikke svarte på noen måte.. Etter totalt 6-7 uker kom pakken i posten, men jeg har enda ikke fått noe som helst respons på epostene mine der de forklarer situasjonen. På den tiden var det flere som opplevde det samme som meg. De hadde nettbutikken oppe selv om de ikke kunne levere varene og de advarte ikke engang kundene om det, det var null respons å få fra dem. Jeg vet at det er minst 4-5 personer som tok det videre til forbrukerrådet.

Dette gjorde at jeg ALDRI kommer til å bruke stikker.no igjen. Makan til useriøsitet har jeg aldri vært borti.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte 7-8 strengesett og en Planet Waves kabel fra dem sånn ca i mars. Hadde betalt og hele pakken. Men etter to uker med ingen respons, ble jeg skeptisk. Sendte dem en mail, ventet et par dager - ingen svar. Etter 3 uker prøvde jeg å ringe dem og høre hva som skjedde på 2 forskjellige telefonnummer. Der var det summetone, men jeg kunne ringe i 10, 15 minutter uten at noen tok telefonen flere ganger. Det hele endte med en meeget frustrerende opplevelse der jeg etter en måned vurderte å bringe saken videre til forbrukerrådet siden pakken ikke var sendt, og de ikke svarte på noen måte.. Etter totalt 6-7 uker kom pakken i posten, men jeg har enda ikke fått noe som helst respons på epostene mine der de forklarer situasjonen. På den tiden var det flere som opplevde det samme som meg. De hadde nettbutikken oppe selv om de ikke kunne levere varene og de advarte ikke engang kundene om det, det var null respons å få fra dem. Jeg vet at det er minst 4-5 personer som tok det videre til forbrukerrådet.

Dette gjorde at jeg ALDRI kommer til å bruke stikker.no igjen. Makan til useriøsitet har jeg aldri vært borti.

Det var dette jeg hadde fått inntrykk av at flere hadde problemer med, og ble skeptisk etter at det tok over to dager å få svar. Men etter behandlingen jeg fikk av dem for en uke siden kommer jeg til å bruke dem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har som regel gått raskt og smertefritt å handle hos stikker.no. Bortsett fra siste gangen: Bestilte noen strengesett for en tid tilbake som jeg ennå ikke har mottatt.. Sendte de en mail i forrige uke for å minne de på bestillingen. De beklaget fælt, fikk jeg til svar, og de skulle sende strengene umiddelbart. Noe de IKKE gjorde.! Har sendt de nok en påminnelse, men har ikke fått noen respons. Er litt skuffet over de nå, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet lenge på Stikker og var meget fornøyd med priser og service. Helt til i vinter da de plutselig sluttet å levere ordrer. Jeg så på facebooksiden deres at de hadde problemer på grunn av sykdom. Sånne ting kan man ikke gjøre mye med, men det går jo an å stenge nettbutikken eller legge ut en notis om at leveringstida er lengre enn vanlig. Mange kunder la inn ordrer i god tro og ventet på varer som aldri kom og truet med forbrukerrådet da frustrasjonen ble stor. Det er mulig at de har fått driften opp å gå igjen. Kanskje har de en brukerkonto her på GN og kan komme med en oppklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte strenger og annet rask 20 Juli. Sendte dem en mail en snau uke etter da det fremdeles ikke var oppdateringer å spore under min ordrehistorikk. Svaret jeg fikk, dog rimelig kjapt, virket nesten autogenerert. Det hadde visst oppstått tekniske feil hos dem, og det var blitt noe krøll med pakksedler, kvitteringer og sendingsinformasjon. Jeg fikk lovnader om at ordren ville postlegges samme dag. Det har fremdeles ikke dukket opp noe i min postkasse. Kanskje de har tatt seg en aldri så liten ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.