Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste 2x12 kabinett til Mesa 20/20 +Triaxis?


Gutis

Anbefalte innlegg

Det der er bare søppel, så det kan du bare selge til meg for latterlig lite penger...

Neida, til mesa vil du vel gjerne ha et litt tight-låtende kab? Er ikke helt inne på mesa´s egne kabinetter, men om du vil spare litt penger er 212-kabinettet til Harley Benton (www.thomann.de) billig, har celestion V30 og er svært godt til prisen (ca 2500 ferdig på døra).

Når du først er inne på www.thomann.de kan du jo titte på de andre merkene de har der, bl.a mesa .

Det kommer litt ann på hva slags musikk du spiller, men jeg tør å tippe på prog/ metall / hard rock, og da er v30 midt i blinken sånn sett, men det er jo smak og behag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du ikke har så mye penger kan Harley Benton funke godt! Bruker et slikt selv på Mesaen min, Roadster, ikke 20/20 da...

Har også brukt Marshall 1936V, og det er i mine ører ikke hørbar forskjell på de to kabinettene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vell være litt mer fylde i et 1936V pga størrelsen, da det er større enn vanlige 212-kabinetter. Men det er jo også et overkommelig kabinett på budsjett. Men jeg har også god erfaring med enkelte rimelige kabinetter. Bruker selv et Framus 212 V30 kabb og er veldig fornøyd med det til mitt bruk. Så kabinetter ala HB ol er absolutt verdt å sjekke ut dersom man er på lavt budsjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bare søppel, så det kan du bare selge til meg for latterlig lite penger...

Neida, til mesa vil du vel gjerne ha et litt tight-låtende kab? Er ikke helt inne på mesa´s egne kabinetter, men om du vil spare litt penger er 212-kabinettet til Harley Benton (www.thomann.de) billig, har celestion V30 og er svært godt til prisen (ca 2500 ferdig på døra).

Når du først er inne på www.thomann.de kan du jo titte på de andre merkene de har der, bl.a mesa .

Det kommer litt ann på hva slags musikk du spiller, men jeg tør å tippe på prog/ metall / hard rock, og da er v30 midt i blinken sånn sett, men det er jo smak og behag :D

Blir mest 70/80 talls rock og blues, har lest en del om disse kabinettene nå og det kunne vært spennende å prøvd dette.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.