Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NFD


Anbefalte innlegg

NGD står vel sånn i utgangspunktet for New Gear Day, og er et altdekkende uttrykk for ny gitar, bass, amp osv..

Kult med en gammel grønn Sovtek muff! Har en sort russer selv som jeg synes låter bra, men den er unreliable som bare pokker! Hadde vært artig å A/B testet en svart mot en grønn en gang i løpet av livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NGD står vel sånn i utgangspunktet for New Gear Day, og er et altdekkende uttrykk for ny gitar, bass, amp osv..

Kult med en gammel grønn Sovtek muff! Har en sort russer selv som jeg synes låter bra, men den er unreliable som bare pokker! Hadde vært artig å A/B testet en svart mot en grønn en gang i løpet av livet. :)

Så etter en sort russer selv, men plutselig dukka denne opp på finn ;) Har den sorte strøminntak? Eneste problemet med denne er at den kun går på batteri, men fuzzer låter generellt dårligere med psu-støm og i rekke med mange andre pedaler syns jeg :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke strøminntak nei. Har en sånn overgang fra standard "boss-plugg" til 9V batteri som jeg bruker når den står på brettet. Har litt inntrykk av at Muffer fungerer litt bedre inni ei pedalrekke enn enkelte andre fuzzpedaler. Hadde en Fuzzface klone som låt helt balle når den stod midt i ei pedalrekke, men med en Muff så har jeg ikke erfart samme fenomen. Mener å ha lest at det kommer av at enkelte pedaler ikke er like glade i buffrede signaler og pedalen må derfor stå først i rekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.