Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Har du litt for mykje peng? Kjøp Mustaine sin gitar


Lord Nelson

Anbefalte innlegg

Skjønner fortsatt ikke poenget ditt..

Sist jeg så han (mandag) så det ut som han koste seg der han var, det så rett og slett ut som han hadde det kjempegøy på Rockefeller..

Brudded med Metallica skjedde for 22 år siden, og det er folk som DEG som ikke klarer å glemme det. At Lars inviterte han til å prate om akurrat DET betyr ikke at han har surmult om det i 22 år.. Det er ANDRE folk som ikke klarer å la være å rippe opp i det.. Jeg er sikker på at den opplevelsen var både traumatisk for han og de andre i bandet på den tiden, men hvordan skal de komme videre når det ALLTID er det journalistene spør om??

La nå Dave få være Dave og la han leve på sine EGNE meritter... De er faktisk ganske bra.. Og teknisk sett så eier han alle i Metallica...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dave mustaine er god på gitar, det skal være sagt! Han er en konge på gitar faktisk!

Men han har jo hatt mye problemer og slikt, og han har hatt det hard, men nå er han vel i en bra posisjon.

PS: Jeg liker ikke synge metoden hans... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Dave Mustaine har innrømmet mer enn en gang at Megadeth fra dag 1 har vært et slags hevntokt mot Metallica. Målet hans var å være bedre, større og mer teknisk. Folk ville ikke rippe opp i det om han ikke slengte så enormt mye dritt bare noe pirket borti det, bladene selger jo som faen på det så jeg forstår dem godt. "Sorry, det er jeg over og gidder ikke kommentere" er mulig å si når man er en voksen mann.

2. Gitarene solgte de, men solgte han dem ikke på grunn av økonomiske problemer?

3. ESP gitarene hans er grisestygge.

4. Har Megadeth gigen vært? Faaaaen... Den SKULLE jeg på :cry:

5. Black Sabbath er utsolgt, jeg er utrolig sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grinete nok på some kind of monster jaffal. "Ohh, stakkars meg, jeg ble kicka fra verdens største metallband pga mitt eget dopmisbruk og må nøye meg med å være med i et av verdens største metallband, derfor er livet mitt ødelagt, buhu..

Hehe. Han tok faktisk dette tyngre enn når faren døde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.