Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny jack til G&L L-2000 Tribute


Alfi27

Anbefalte innlegg

Jacken som G&L har funket helt utmerket for min del på min Tribute. Det har aldri vært noe problemer med den for min del. Sånn bare for å si det, da...

Hm, akkurat.. Da spørs det om jeg ikke bare må fikse den, siden det er dårlig signal i den (funker i 5 minutter dersom jeg sitter heelt stille, og etter 5 minutter kommer det svingninger, plutselig forsvinner signalet, eller er veldig svakt, men dersom jeg på en måte "drar" kabel-jacken fremover, blir det fullt signal igjen, men når jeg slipper forsvinner det gradvis..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne typen jack er det slett ikke uvanlig at man må skifte ut. De er rett og slett ikke så slitesterke som de mer "vanlige" sortene. Det har jeg erfaring med selv, og har blitt det fortalt av andre som driver med instrumentvedlikehold og salg.

Altså- ikke uvanlig på en brukt bass med en slik jack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, det er rette typen og alt? Står jo ikke panel-jack på siden..

Forresten, var det stikker.no eller gitarist.no som ikke sendte ut ordrer og lovte penger tilbake uten å gi noe tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfi: en stereo panel-jack er en stereo panel-jack, og om du klemte sammen de 3 kontaktflatene som kommer ut av den inne i bassen så er det ikke rart du ikke får lyd. Mulig jeg ikke spesifiserte det skikkelig, hadde du hatt en standard jack så kunne du ha presset de 2 "klypene" som er i kontakt med selve kabelen sammen for å få bedre kontakt. På en Panel Jack så må du for all del ikke ha de synlige kontaktflatene sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, javel, jeg prøvde å klemme de to øverste nærmere hverandre, men de er ikke i kontakt

med hverandre.. Og dessuten var det knitrelyder og tegn på dårlig kontakt da jeg fikk den og (dog kun i aktiv modus)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.