Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste pedalbrettet/kofferten!


Anbefalte innlegg

Hvordan foregår betalingen på VG?

Hast sender, i hvert fall forrige gang jeg handlet der, faktura på mail (PDF). Enkelt og greit.

Har handlet både stort og smått hos både Godlyd og VintageGitar og har bare gode ting å si om begge aktører. Raskt, effektivt og kjappe til å respondere på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig at Pedaltrain er et lite hakk mer solid enn Tonetrunk, men jeg kan ærlig talt ikke se for meg at noen trenger noe mer solid enn Tonetrunk. Det tåler juling. Jeg tråkker HARDT (typ hopper) på AC Boosteren min på hvert refreng i en låt vi speller mot slutten av settet, og både brettet og pedalen har tålt det så langt ;)

Ang. fargen:

36-156_l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdte på å kjøpe den på 4sound i Kongensgate da den "tilsynelatende" hadde en pris på 795,- på grunn av at det var en liten rift i baggen. Tok det ut for å sjekke det ut, og synes det originale Tonetrunk 68-brettet var litt bedre bygget + liker ikke hullene. Bedre med riller ;) Viste seg at det stod feil pris på prislappen, og da var det ikke så mye som fristet meg å kjøpe den. Men samme hva det er, så synes jeg at Pedaltrain er mye mer solid. Baggen er kjempesolid, og tåler det meste, noe Tonetrunk ikke er så bra på. Skal bestille en Pedaltrain PT-2 med softbag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.