Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste pedalbrettet/kofferten!


Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker Pedaltrain. Har JR-modellen selv, da den passer meg best størrelsesmessig. Bagen på Pedaltrain-bretta er bedre enn den på Tonetrunk, bare det er grunn god nok til å gå for PT istedet. Plass til strømforsyning under, hull i front for eurokabelen om du bruker Voodoo Lab PP2 strømforsyning. Ikke minst slipper du den jævlige off-white fargen på brettet...

Angrer på jeg ikke valgte å kjøpe med flightcase, da jeg har såpass mye spenn investert i pedaler at jeg føler at bag kanskje er litt risikabelt til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Tonetrunk 68 med bag. Virker som at baggen holder, men lite brukt. Ulempen med det store brettet er at det blir fryktelig tungt å bære... Og lever i frykt for at bagen ryker...

Samme som Davidsen ja....

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mitt Pedaltrain 2 med bag i mange år. Skulderreimen røk ganske raskt, men de andre håndtakene duger i lange baner. Jeg bedriver ikke turnevirksomhet, så koffert er ikke egentlig nødvendig.

Medgitaristen i bandet har hatt sin Tonetrunk med koffert i omtrent like mange år, og har heller ikke hatt noe trøbbel.

Endret av Roger Wilco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt alle Tonetrunk-modelene, og har egentlig ikke noe å utsette på de, annet enn at bagene blir litt slitte etterhvert. Men blir mine brett dratt mye rundt på også. Nå har jeg Tonetrunk 42. Valgte dette forran Pedaltrain Jr. først og fremst pga. pris.

Har Pedal Power Digital under brettet, men måtte skjære hull på bakasiden av brettet og sette på ekstra gummiknotter for å få det litt høyere.

Har også hatt Pedaltrain Pro m/ flight tidligere, men det ble alt for svært og tungt å dra rundt på.

Jeg har verken lappen eller bil, så prøver å holde brettet mitt så lite og lett som mulig(men samtidig gi meg det utvalget av lyder jeg trenger), slik at jeg bare kan bære det til øving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt alle Tonetrunk-modelene, og har egentlig ikke noe å utsette på de, annet enn at bagene blir litt slitte etterhvert. Men blir mine brett dratt mye rundt på også. Nå har jeg Tonetrunk 42. Valgte dette forran Pedaltrain Jr. først og fremst pga. pris.

Har Pedal Power Digital under brettet, men måtte skjære hull på bakasiden av brettet og sette på ekstra gummiknotter for å få det litt høyere.

Har også hatt Pedaltrain Pro m/ flight tidligere, men det ble alt for svært og tungt å dra rundt på.

Jeg har verken lappen eller bil, så prøver å holde brettet mitt så lite og lett som mulig(men samtidig gi meg det utvalget av lyder jeg trenger), slik at jeg bare kan bære det til øving.

Har tenkt litt på dette med pris jeg også, tror jeg går for TT 68 m/bag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.