Web Analytics
Jump to content

NGD!

CasuS

Recommended Posts

Fant ut jeg måtte skaffe meg en strat-ish gitar. Valget falt på en Suhr Pro C1, som jeg handla fra en kar på tgp :) Glimrende gitar, som selvsagt er bygd etter alle kunstens regler. Har planer om å bytte plekterbrett til tortoise, sette på svarte knotter osv. (Landau look). BPSSC kommer nok også.

Alt i alt en fantastisk gitar!

Her er den:

IMG_0277.jpg

Med samboeren sin:

IMG_0293.jpg

Gratulerer!

Pro Series Classic`ene er akurat det samme om en Custom Suhr, bare med faste specs.

Jeg digger halsene på disse, vintage C 60's standard er en av mine favoritter.

Er jo et steal i forhold til tilsvarende Fender CS.

Gratulerer!

Pro Series Classic`ene er akurat det samme om en Custom Suhr, bare med faste specs.

Jeg digger halsene på disse, vintage C 60's standard er en av mine favoritter.

Er jo et steal i forhold til tilsvarende Fender CS.

Takker så mye :)

Jøpp, Halsen er dritdigg! :D Digger FL-Pickupsa også. Så er det bare å vente på Suhr SC`en - om den noen gang kommer :P Blir enten det eller Suhr 7-strenger neste.

Grattis. Dritlekker! Spec på standarden din?

Min andre Suhr er i disse dager akkurat ferdig bygget. Får den neste uke. 5mnd venting snart over....

Det er forresten en Modern jeg har. Her er specs:

IMG_0385.jpg

Sendte mail til en del forhandlere og snek meg til en ledig slot som var bestilt. Vet ikke hva ventetida er egentlig. Tror det nærmer seg et år... Det ble en classic T inspirert av landau black classic :)

Roasted maple neck, basswood body, maple top, scraped binding, p90 i neck, ssh+ i bro, svart finish med tortoise shorty plekterbrett.. Gleder meg ja :)

Sendte mail til en del forhandlere og snek meg til en ledig slot som var bestilt. Vet ikke hva ventetida er egentlig. Tror det nærmer seg et år... Det ble en classic T inspirert av landau black classic :)

Roasted maple neck, basswood body, maple top, scraped binding, p90 i neck, ssh+ i bro, svart finish med tortoise shorty plekterbrett.. Gleder meg ja :)

Heftig! Blir nok en nice gitar ja ;) Sleng ut bilder, når den er i hus da.