Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye Squier Vintage Modified-gitarer på vei


StianJ

Anbefalte innlegg

Heller en CV eller VM enn en standard MIM , og jeg har en MIA, en MIM en MIK og en MII (indonesia) de to siste er Squier de to første er Fender. HAr hatt en VM strat men den ble solgt til fordel for MIA'en (SRV) MIM'en er Jimmie Vaughan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

De er jo jaggu i butikken nå! 4sound er trege til å oppdatere sidene sine! Fikk meg flere overraskelser der i dag!

Testet alle sammen, og kan ikke si annet enn at de låt knall, og spilte bra.

Jaguaren trengte å bli satt opp skikkelig, men de andre var gode! Mikrofonene er dessverre noe mikrofoniske, men det går jo alltids å fikse.

Deilige å spille på!

Prisen var 3495,- (mener jeg å huske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med i denne tråden: http://www.offsetgui...php?f=6&t=56657

Er en del blandet kvalitetskontroll ser det ut til, men all over er folk rimelig fornøyd.

Som det også er nevnt i den tråden der så er den Candy Apple Red fargen for oransje. Min CIJ Mustang har en mye dypere rødfarge.

Testet en CAR jazzmaster, og der var det 0 problemer med bridgebuzz og at strengene hoppet, mens på Jaguaren jeg testet var det forferdelig mye buzz. Regner med den ene er satt opp skikkelig og den andre ikke.

Bridgen på jazzmasteren vil jeg faktisk si var bedre enn mustangbridgen på min Jaguar.

Synd $265 blir til $584 når den har kommet i butikken her... 1530,- norske kroner i statene. Ikke rart folk kjøper en av hver modell.

Endret av space
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke snart på tide å slutte å klage på at gitarer er billigere i statene? De har større kvanta, lavere avgifter og større konkurranse i mellom butikkene som presser prisene. Allikevel tror jeg at 3500kr er mindre penger for en gjennomsnittlig nordmann enn hva $260 er for en gjennomsnittsamerikaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en leser på offsetguitars så er det flere som har kjøpt en av hver type, selv om de har tilsvarende Fendermodeller fra før. Kan ikke se jeg for meg det er mange nordmenn som legger ut 10500,- for 3 slike gitarer i en sleng.

Samtidig har dere et poeng.

Gibson har blitt rimelig i Norge i det siste da! Det er jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squier Standard er ikke mye å rope hurra for, men Classic Vibe og Vintage Modified-gitarene er gode instrumenter. Selvsagt ikke sammenliknbart med instrumenter som koster en titusenlapp ekstra, men god spillbarhet og god lyd. Har testa en Classic Vibe Telecaster, og den låt fett og var knallgod å spille på. Har også prøvd et par bassgitarer fra VM-serien, og de kan helt seriøst måle seg med Highway1-bassen jeg hadde tidligere på spillbarhet, og pickupsa var absolutt brukbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har offset-GAS for tiden og kunne godt tenkt meg en Squier VMJM. Har surfet litt rundt på offset-forumet og der er det en del som mener at vintage modified-gitarene er vel så gode som en del av de japanske modellene... Overrasker meg ikke. Har ikke testet disse, men har en japansk Jaguar selv. Den er god, men ikke fantastisk, noe jeg tipper disse vintage modified-gitarene også er (har prøvd stratene og de er nettopp "gode, men ikke fantastiske").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.