Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Snart NGD:-)


Byljer

Anbefalte innlegg

Mitt inntrykk er at Springsteen er blant de mindre sære superstjernene. Han ser vel ikke noe poeng i å lage en telecaster med navnet hans på bare. :)

Ironialert :P Mener ikke at Springsteen er spesielt sær...

Tror rett og slett at Springsteen ikke vil at noen skal tjene penger på hans navn ved å kalle en gitar for "Springsteen Signature" eller noe i den gata. I tillegg har han kanskje et nært og personlig forhold til gitaren som har betydd så mye for hans karriere og formue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bare husk å bytte jackbrønnen med en LP type ;)

Kjenner til den ja, men gitaren skal være mer en tribute enn en replica :) Beholder inputen som den er, ivertfall inntil videre. Springsteen sin No. 1 har vel inputen ved siden av originalinputen, som er "korka" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Springsteen har stort sett Joe Bardens i alle sine Telecastere bortsett fra No. 1 som har Seymour Duncan Quarter Pounders.

Jeg fikk overlevert min tribute et par-tre timer før Oslokonserten, og så snart jeg kommer meg hjem fra ferie skal jeg få lagt ut bilder. Gitaren ble over all forventning på absolutt alle måter!! For første gang i mitt liv har jeg hørt en Duncan pick up som jeg virkelig liker, hans versjon av Broadcaster :) Denne gitaren i samspill med Fender Bassman.....fy f..., det låt så utrolig fett at jeg nærmest fikk bakoversveis :D

Bilder kommer som sagt etter hvert!!

Edit: Konserten i Oslo var utvilsomt en av de beste konsertene jeg har vært på!!! Anbefaler alle som en gang får muligheten til å overvære en Springsteenkonsert.

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duncan Broadcaster er kongepickup, har en slik i partsotele'n min. Skikkelig råkke-telepickup.

Ja, er helt enig i den. Ble veldig overrasket over hvor bra den låter for jeg har prøvd veldig mange Duncans, og den eneste jeg hittil har likt sånn nogenlunde var Antiquety humbuckeren. Resten har vært svært så skuffende, så Broadcasteren var en veldig positiv overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.