Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe på eBay!?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har forsåvidt rett i det... Jeg regna over det:

Brukt Mini Cat ca 500 USD = 3050 NOK

Pluss moms 25% = 3813 NOK

Pluss 70kr = 3883 NOK

Også frakt på en amp som er så liten som en rørcombo kan bli! Om jeg ikke går for en topp av Mini Caten eller Astroverben og som da blir enda litt mindre og lettere..

Så det ser ikke ut som jeg sparer så fryktelig mye på å bare betale den momsen uansett! Så forsåvidt... Vi får se hvor heldig denne punken føler seg når jeg har knitrende selder i hende og dagen kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men: Det er ikke så lett å lure tollerne lenger.

FOrsterkern min sto det at kosta 699 dollar mens den egentlig kosta 1200. Tror du pokker ikke tolldama var inne på internett og fant at den egentlig lå på 1200. Så krevde hun å se kontoutskrift fra meg, og det gikk jo dårlig.

Så jeg måtte betale toll av full pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GitarNorge er pro dumme statsansatte... Trodde du hadde lest retninglinjene før du startet postingen din Euph. :lol:

Ja, det er jo det jeg sier. Hvordan tullete, de gjør jo bare jobben sin. Eller mente du at GN er mot statsansatte? (Stryker dumme, da det er tatt ut fra intet.) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men: Det er ikke så lett å lure tollerne lenger.

FOrsterkern min sto det at kosta 699 dollar mens den egentlig kosta 1200. Tror du pokker ikke tolldama var inne på internett og fant at den egentlig lå på 1200. Så krevde hun å se kontoutskrift fra meg, og det gikk jo dårlig.

Så jeg måtte betale toll av full pris.

Men de kan ikke skjekke ebay auksjoner. For de kan ikke skjekke hva bude endte på :) Genialt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de tollerne får en veldig veldig bråkete kunde dersom de skal presse toll av meg for fullpris på en amp jeg har kjøpt brukt. Jeg har regna over det nå noen ganger og ser at det slett ikke blir så avskrekkende å betale det som forlanges så lenge det er snakk om at man tar utgangspunkt i prisen jeg betaler, og ikke hva den kosta ny. Det skjer ganske enkelt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.