Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[NAD] VOX AC15C1 Ltd. Edition i rødfarge


Anbefalte innlegg

Har fått den og kunne ikke vært mer fornøyd.

post-11567-0-52205100-1341498868_thumb.j post-11567-0-91621600-1341498885_thumb.j post-11567-0-69867200-1341498894_thumb.j

post-11567-0-11244400-1341498902_thumb.j post-11567-0-72285000-1341498909_thumb.j

Tenkte jeg skulle ta bilde av hele riggen min også. Ikke store greiene, men flott til et gutterom å være (i hvert fall mitt)!

Vurderer å skaffe meg en ordentlig pedalkoffert/brett med bag. Trenger sikkert litt mer plass etterhvert.

Var på 4sound i dag og prøvde T-Rex Møller, Fulltone OCD og Fulltone Fulldrive 2. Må si at alle gjorde lyden ordentlig feit og god, men Mølleren har jo boosten og clean mixen. Funker bra til country og blues, og det piffer opp lyden til ampen (den har en helt nydelig røroverdrive som man ikke skal ta for gitt). Vurderer kanskje en sånn Møller, eventuelt brukt.

Hva synes dere om rødfargen forresten? Jeg synes den var veldig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den riggen låter halvparten så bra ut som den ser ut, har du virkelig ordnet deg bra! Jeg er også med i rød-amp-klubben, så jeg vet hva det går i.

Legger inn en stemme for Møller´n. Hadde en sånn lenge, og vurderer å skaffe en igjen. OCDen min skal aldri noen steder, men den låter ikke særlig country. Ikke for meg, i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den riggen låter halvparten så bra ut som den ser ut, har du virkelig ordnet deg bra! Jeg er også med i rød-amp-klubben, så jeg vet hva det går i.

Legger inn en stemme for Møller´n. Hadde en sånn lenge, og vurderer å skaffe en igjen. OCDen min skal aldri noen steder, men den låter ikke særlig country. Ikke for meg, i hvert fall...

Skjønner godt hva du mener med OCDen. Gir lyden en flott fylde for tyngre sjangrer, men det er ikke det jeg trenger akkurat nå. Kanskje den kommer etterhvert :)

Og ja, den låter halvparten så bra som den ser ut, om ikke like bra. Skal du ha en ny Telecaster vil jeg anbefale Tom Anderson. Har prøvd meg gjennom en del Fender (som for all del låter bra), men denne er bare helt rå. Har twangen, samtidig som den har litt mer mids. Men billige er de ikke da, snarere tvert i mot. ;)

Endret av AddiToll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.