Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva heter DIN gitar?


McKagan

Anbefalte innlegg

Den nye gitaren jeg skal bytte til meg fra _MASTER_ skal jeg døpe Ida hadde jeg tenkt :)

Uff..holdt selv på å kalle en gitar jeg hadde for Ida. Gudskjelov at jeg ikke gjorde det :P

JEMen min heter "Jen". er den eneste gitaren jeg har for øyeblikket så :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir for homo.

Nei Nei!

Jeg har lidenskap for gitar og da kan man jo ha navn. Og Homo er det ikke!

Det er [sensurert]!

Og man trenger ikke være homofob! (Jeg er ikke homo :lol: )

Edit: Om jeg tør spørre, hvorfor er h e t r o sensurert? :?

Mange heterofober her.

PUNCHLINE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte da!!"#$%&/! Var Mifune så gærnt? Er etter en general fra et Shogunat på 1700-tallet i japan. Syns den var så ur-japansk..

Forresten gjort noe med den locking-nut-greia? Begredelig egentlig at den dusteskruen skulle gi etter! Kan hende det blir litt mye pes for folk, men jeg kan nok få det ordna på garantien... Den er ikke fullt et år enda tror jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte da!!"#$%&/! Var Mifune så gærnt? Er etter en general fra et Shogunat på 1700-tallet i japan. Syns den var så ur-japansk..  

Forresten gjort noe med den locking-nut-greia? Begredelig egentlig at den dusteskruen skulle gi etter! Kan hende det blir litt mye pes for folk, men jeg kan nok få det ordna på garantien... Den er ikke fullt et år enda tror jeg..?

hahah! Mifune funker nok fint! :P Ingenting galt i det vettuh.. Nope enda ikke fixa det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte da!!"#$%&/! Var Mifune så gærnt? Er etter en general fra et Shogunat på 1700-tallet i japan. Syns den var så ur-japansk..  

Forresten gjort noe med den locking-nut-greia? Begredelig egentlig at den dusteskruen skulle gi etter! Kan hende det blir litt mye pes for folk, men jeg kan nok få det ordna på garantien... Den er ikke fullt et år enda tror jeg..?

hahah! Mifune funker nok fint! :P Ingenting galt i det vettuh.. Nope enda ikke fixa det..

Hehe...kanskje jeg bare skal beholde det navnet :P og heller døpe om noen av de andre gitarene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.