Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva heter DIN gitar?


McKagan

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Telen min heter Xanthippe etter Sokrates kone. Aner ikke hvorfor. Hadde en Les Paul som het Kelly etter dattera til Ozzy; tjukk, glorete og holder et forferdelig leven! Hadde en svart SG som het Angrus (Angus + Angry).

Men joda, dette er fjerde tråden, men går det ant å be om at gledesdreperne som bare skal kommentere hvor dumt det er å gi navn på gitarene sine og de som ikke har noe navn (De som altså ikke kan bidra med noe) Kan la være å poste her?? Det er irriterende med folk som poster ei komplett uvesentlig setning tilsynelatende bare for å få opp antallet innlegg!! [rant]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gjør det definitivt. De som kommer med en påstand uten å backe den opp eller de som skal slenge dritt gjør det definitivt hver bidige gang uten tvil. Det er mye som kunne vært sgat om snørrunger, pubertale harrynisser og genuine idioter, men jeg prøver å styre meg.

Si meg gjerne imot eller kom med andre synspunkt! Konstruktiv kritikk er bare bra! Men tenk dere om en gang til om det i hele tatt er noe som på noen måte bidrar til topic eller samtalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.