Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Chapter X´s skamløse selvpromo her på forumet ;)


kristoffereide

Anbefalte innlegg

Ja, nå har trommisen overtalt meg til å legge opp en grov miks på den lokale avisas Bandwagon-side.

Dette er en låt som hører til et sett med låter til et konseptalbum, og jeg ville således ikke legge den opp alene. Vi har derimot ikke tatt opp flere låter på mer eller mindre ordentlig vis, så den blir stående alene.

Etter hva jeg har skjønt er det en slags konkurranse hvor man kan vinne lokalt, regionalt og så nasjonalt.

Ikke at jeg tror vi kan vinne verken regionalt eller nasjonalt, men det hadde vært gøy å hevde seg lokalt! Her trenger jeg forumittenes hjelp til stemming :D

Om dere tar dere tiden, kan dere bare svinge innom HER og avgi fem stjerner og en FB-like :D

Legg gjerne igjen konstruktive kommentarer på både produksjon og spilling her på forumet om dere ønsker det.

Vi er ikke så selvhøytidelige at vi ikke tåler kritikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordrende format med trio. Det er nakent, det.

Jeg også liker stemmen, masse potensiale, men han virker litt umoden som vokalist. For meg høres det ut om om han ikke har full kontroll på stemmen hele tiden, men slkt kommer med erfaring og timer i øvingslokalet og på scenen. Ellers er dette progete og fint slik jeg hører det på knøttsmå pc- høyttalere, så noe mer om lyd og slitk skal jeg ikke begi meg ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.