Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Blue Sky reverben har jeg hatt en liten stund, veldig fin! Men den manglet litt justeringsmuligheter på shimmeren, og hadde ikke trails mellom favorite og vanlig modus. Hadde lett hatt den videre hvis det ikke var for dette. :)

Har også Sweet Honey OD, Little Green Wonder, Electric Blue Chorus og Deep Blue Delay ... :-)

Oisann, Electric Blue allerede? Fornøyd? :)

Selv ble jeg litt overrasket av Xotic EP Booster - herlig farging av lyden! Fristende å la den stå på hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen, kjempe bra at såpass mange svarer! :D keep it up!

Xotic EP-Booster. Legger bare til litt xtra kjøtt på beinet. Perfekt til soloboost. Eller ha den på hele tiden og en RC-Booster for soloting.

burde det ikke være omvendt? bruke EP boost for å få litt ekstra volum og gain i soloen? eller er jeg på bærtur? :P

Og er det noen her inne som eier både MXR micro amp og MXR Booster/kine driver og kan si hvilken som er best? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det noen her inne som eier både MXR micro amp og MXR Booster/kine driver og kan si hvilken som er best? :D

Hva med å dra til en gitarsjappe å prøve selv? Ta med gitaren din, velg en amp som likner sin egen og døm selv hvordan det låter! Det er mer nyttig og mye mer moro enn å høre på hva andre sier på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde det ikke være omvendt? bruke EP boost for å få litt ekstra volum og gain i soloen? eller er jeg på bærtur? :P

Funker begge deler. Begge funker som cleanboost men skal du kun ha en boostpedal er EP det beste alternativet jeg har prøvd. Men RC-Booster i tillegg gir litt xtra vreng hvis det er nødvendig. Killercombo spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å dra til en gitarsjappe å prøve selv? Ta med gitaren din, velg en amp som likner sin egen og døm selv hvordan det låter! Det er mer nyttig og mye mer moro enn å høre på hva andre sier på nett.

så klart men har vært hos 4suond mange ganger men har aldri sett begge inne så det kan bli et problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de arbeiderklassepedalene jeg har prøvd har jeg 3 favoritter:

1. Ibanez ts-808. ikke noe reissue. Er for tiden trampet i hjel...

2. Mad Professor Ruby Red Booster. Alle knotter rett opp. Får gitaren til å skli lettere frem i lydbildet.

3. Boss DD2. Helt enkel delay. Er også for tiden trampet i hjel...

Tror det er begrenset med rølpegitar en pedal tåler før den tar sitt eget liv.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.